بازدید سایت : ۷۲۲۷۵

پیشتازی فرودگاه اصفهان در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی

دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه های اصفهان، مهرآباد و شیراز را به عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در تیر ماه 1402 به لحاظ شاخص رضایت معرفی کرد.

تین نیوز |

دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه های اصفهان، مهرآباد و شیراز را به عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در تیر ماه 1402 به لحاظ شاخص رضایت معرفی کرد.

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت 76.5 درصدی در تیرماه به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین المللی مهرآباد با شاخص رضایت 68.3 درصدی به عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت 67.4 درصدی به عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.

گزارش شاخص رضایت فرودگاه های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی تیرماه 1402 در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه های اصفهان، مهرآباد و شیراز در خردادماه به ترتیب 79.1، 70 و 68.3 بوده است.

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان موفق شد بار دیگر در صدر فرودگاه های منتخب طرح جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی قرار گیرد. میانگین شاخص رضایت در اصفهان 76.5 بود و در این میان، 64.6 درصد مسافران و مستقبلین از خدمات فرودگاه اصفهان رضایت کامل داشتند که این امر، موفقیت ارزشمندی محسوب می شود.

فرودگاه بین المللی مهرآباد با ثبت میانگین شاخص رضایت 68.3 درصد در جایگاه دوم فرودگاه های منتخب طرح قرار گرفت.

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز میانگین شاخص رضایت 66.4 را در تیرماه به ثبت رساند و در جایگاه سوم قرار گرفت.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز با ثبت شاخص رضایت 66.4 درصد، در جایگاه چهارم فرودگاه های منتخب قرار گرفت.

در تیرماه، 300 هزار و 322 بازخورد در درگاه های مختلف سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به ثبت رسید که از این تعداد، 158 هزار و 437 نظر، معادل 52.8 درصد کل آرا، حاکی از رضایت کامل مسافران و مستقبلین از فرودگاه های منتخب طرح بود. 

همانند ماه های گذشته، بیشترین رضایت مسافران و مستقبلین از تسهیلات و خدمات ارائه شده در فرودگاه های کشور با شاخص 74.2 درصد، مربوط به سرویس های بهداشتی و امکانات جانبی مانند وضوخانه ها گزارش شده است. در جایگاه دوم نمازخانه ها با ثبت شاخص رضایت69.8 قرار گرفتند و گروه اطلاعات پرواز با رسیدن به شاخص 67 درصد، برای اولین بار، در جایگاه سوم خدمات برتر قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    یادش،به خیر طرح ASQ هم از ابتکارات و یادگاری های دوران طلایی مدیر عاملی دکتر مهابادی عزیز بود. ایشون چند بار وزیر را هم برای این طرح در شرکت به خط کردند. مهندس باقری هم خیلی برای اجرای این طرح، بسیار سنجیده انتخاب شدند و خیلی زحمت کشیدند. یاد همه به خیر

    • ناشناس

      بله آثار آن دوره طلایی زیاد است. خرید فلایت چک، رادارهای اولیه و ثانویه، سامانه های ارتباطی و ناوبری، خودروهای ایمنی زمینی پیشرفته و فوق مدرن، تجهیزات فرودگاهی و اجرای صدها طرح عمرانی مختلف و ....
      یاد با آن روزگاران، یاد باد