| کد خبر: 259454 |

تکمیل باند دوم محور تیران به سامان با تامین ۸۰ میلیارد تومان اعتبار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با اشاره به پیشرفت حدود ۳۰ درصدی باند دوم محور تیران به سامان گفت: این پروژه برای تکمیل به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با اشاره به پیشرفت حدود ۳۰ درصدی باند دوم محور تیران به سامان گفت: این پروژه برای تکمیل به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در خصوص وضعیت اجرایی باند دوم محور تیران به سامان اظهار کرد؛ طول کل این پروژه در شهرستان تیران و کرون و استان اصفهان حدود ۲۳ کیلومتر است.  

وی افزود: این محور جزء راه ارتباطی استان اصفهان و استان چهارمحال و بختیاری بوده که بخش اعظمی از ترافیک استان چهارمحال و بختیاری به غرب استان اصفهان از این محور تامین می‌شود.    

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون بیان کرد: چهار کیلومتر از محور فوق طی سالیان گذشته دوبانده شده و مابقی محور در قالب دو قرارداد در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان است.  

وی افزود: قرارداد اول به طول حدود ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان سال ۱۴۰۱ به صورت کامل تحویل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد.  

کاشفی عنوان کرد: قراردادی با مشاور برای ۱۳.۵ کیلومتر دیگر منعقد شده که مبلغ قرارداد در سال ۱۳۹۸ حدود ۲۳ میلیارد تومان بوده است.  

وی با بیان اینکه این پروژه تا کنون نزدیک ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: برای تکمیل آن و با توجه به تعدیلاتی که طی این سال‌ها تعلق گرفته است حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.