| کد خبر: 259424 |

الحاق ۱۲۰ هکتار زمین به محدوده شهری لنجان با هدف اجرای طرح نهضت ملی مسکن

در شهر زرین شهر ۷۰ هکتار، چرمهین ۳۰ هکتار، باغ بهادران ۱۵ هکتار و چمگردان ۲.۵ هکتار زمین به محدوده شهری الحاق شده که جهت تهیه طرح های تفکیکی و آماده سازی، تفاهم نامه های لازم تنطیم شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان گفت: در شهر زرین شهر ۷۰ هکتار، چرمهین ۳۰ هکتار، باغ بهادران ۱۵ هکتار و چمگردان ۲.۵ هکتار زمین به محدوده شهری الحاق شده که جهت تهیه طرح های تفکیکی و آماده سازی، تفاهم نامه های لازم تنطیم شده است.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانی اظهار کرد: شهرهای شهرستان لنجان به جز شهر جدید فولاد شهر که متولی آن شرکت عمران است، شامل هشت شهر زرین شهر، ورنامخواست، چمگردان، سده لنجان، زاینده رود، باغشاد، چرمهین و باغبهادران می شود.    

وی در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: حدود ۱۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن برای ۸ شهر این شهرستان ثبت نام کردند که زمین مورد نیاز برای برخی از شهرها تامین و الحاق به محدوده شهری برای مابقی شهرها در دست اقدام است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنجان با اشاره به الحاق ۱۲۰ هکتار زمین به محدوده شهری شهرهای این شهرستان افزود: در شهر زرین شهر ۷۰ هکتار، چرمهین ۳۰ هکتار، باغبهادران ۱۵ هکتار و چمگردان ۲.۵ هکتار زمین به محدوده شهری الحاق شده که جهت تهیه طرح های تفکیکی و آماده سازی، تفاهم نامه ها با شهرداری تنظیم شده است.  

وی بیان کرد: پروژه ۱۷۵ واحدی طرح نهضت ملی مسکن زرین شهر در هفت بلوک ۲۵ واحدی در دست اقدام است که اراضی آن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شده است.    

کیانی در خصوص اقدامات به عمل آمده در حوزه های راه، مسکن و شهرسازی این شهرستان اظهار کرد: در حوزه راهسازی پروژه تقاطع غیرهمسطح چرمهین به زمان آباد که با هدف ایمن سازی، رفع نقاط پر حادثه و کاهش تصادفات اجرا شده بود در سالجاری افتتاح و تقدیم مردم عزیز شد.    

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.