| کد خبر: 256848 |

بزرگراه های اصفهان ایمن سازی می شوند

رئیس اداره نظارت و ایمنی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: حفاظ های میانی بزرگراه های این کلان شهر به منظور ایمنی بیشتر به گاردریل های فلزی ایمن و جداول بتنی (نیوجرسی) تبدیل می شود.

تین نیوز

بهادر قدیری فراز با اشاره به ایمنی بزرگراه های شهر اصفهان با نصب گاردریل های فلزی برای سرعت های استاندارد شهری اظهار کرد: با بروز حوادث ناگوار در بزرگراه های شهر اصفهان و افزایش خسارت های مالی و جانی در سرعت های بالا و غیرمجاز روبه رو هستیم که اذهان عمومی را خدشه دار کرده است، از این رو کارشناسان ذی ربط خواستار بتنی کردن محافظ ها شده اند.

برای دریافت سریعتر اخبار مهم روز، اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا قدیری فراز افزود: رینگ سوم ترافیک شهر اصفهان بزرگراه هایی همچون شهید آقابابایی، شهید کشوری، شهید اقارب پرست، شهید میثمی، میرزاکوچک خان، شهید حبیب الهی و شهید ردانی پور به طول ۱۷ کیلومتر را در بر دارد.

رئیس اداره نظارت و ایمنی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: تصمیم مدیریت شهری بر این بود که تمام این بزرگراه ها با هدف ارتقای سطح ایمنی از جداول بتنی ضخیم نیوجرسی برخوردار شود، لذا این عملیات از سال گذشته در شهر اصفهان اجرایی شده است.

وی با اشاره به هزینه ۳۵ میلیارد تومانی این پروژه خاطرنشان کرد: عملیات برداشت گاردریل های فلزی انجام و زیرسازی و اجرای جداول بتنی (نیوجرسی) برای تمام بزرگراه ها با پیشرفت ۶۵ درصد در دست اقدام است که این عملیات تا سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا 0 0

    خداوکیلی جاده اصفهان به بهارستان را هم عریض و ایمن کنید خط کشی و حریم جاده هم که ندارد تردد کامیونها هم خطرساز است

  • ناشناس 0 0

    شما اگه خیلی عرضه دارید جاده بهارستانو درست کنید روزی حداقل 10 تصادف داخل این جاده رخ میده. بلانسبت این جاده ورودی جنوبی شهر اصفهان است. واقعا باعث بی ابرویی شهر اصفهان شده. البته خودتون هم اطلاع دارید ولی عین کپک سرتونو کردید توی برف