| کد خبر: 250759 |

سیستم حفاظتی و روشنایی جاده اسالم- خلخال پاسخگو نیست

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: سیستم حفاظتی و روشنایی جاده اسالم – خلخال با توجه به وجود مه دائمی و برف گیر بودن مسیر ناکافی است و دستگاه های مسئول باید برای تکمیل نواقص این جاده اقدام کنند.

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: سیستم حفاظتی و روشنایی جاده اسالم – خلخال با توجه به وجود مه دائمی و برف گیر بودن مسیر ناکافی است و دستگاه های مسئول باید برای تکمیل نواقص این جاده اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آرش جعفری در حاشیه بازدید از محل حادثه رانندگی اخیر در مسیر اسالم - خلخال که منجر به کشته شدن دو نفر از شهروندان شد، در مصاحبه با خبرنگار اظهار کرد: تا زمانی که اقدامات جدی برای حفاظت از این جاده صعب العبور و بهمن گیر انجام نشده احتمال وقوع حوادث خونین رانندگی دور از انتظار نیست.

وی با تاکید بر لزوم اجرای اقدامات حفاظتی جاده ازجمله نصب گاردریل ثابت گفت: اقداماتی هم که برای راه اندازی تجهیزات روشنایی جاده صورت گرفته کافی نیست و در حال حاضر سیستم روشنایی دراین جاده به درستی کار نمی کند.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال یادآورشد: با توجه به وجود مه دائمی در گردنه الماس ضرورت دارد که مسئولین امر نسبت به رفع نواقص وتکمیل سیستم روشنایی در طول مسیر اقدام فوری انجام دهند.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص احداث تونل از این مسیر صعب العبور گفت: به رغم پیگیری های صورت گرفته و مصوبات سفرهای مسئولین مختلف کشوری و استانی به خلخال، هیچ گونه اقدام عملی در این باره صورت نگرفته است.

جعفری ادامه داد: در سال های گذشته اقداماتی برای تعریض جاده و همچنین حذف نقاط حادثه خیز در حوزه استحفاظی خلخال صورت گرفته که انتظار می رود این اقدامات در کل طول این مسیر اجرا شود تا شهروندانی که از آن به عنوان یک مسیر تمام فصل استفاده می کنند با خطرات کمتری در تردد از آن مواجه شوند.

وی در عین حال گفت: در آینده نزدیک اکیپی از کارشناسان حوزه راهداری و همچنین پلیس راه استان اردبیل از طول محور ارتباطی خلخال به اسالم بازدید و نظر خود را در رابطه با حذف نقاط حادثه خیز و انجام اقدامات حفاظتی برای عملیاتی شدن به شورای ترافیک شهرستان و استان ارائه کنند.

 در این بازدید که جانشین فرمانده پلیس راه و همچنین معاون راهداری اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان اردبیل حضور داشتند، مشکلات این مسیر و اقدامات لازم برای ارتقای ایمنی این مسیر بررسی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.