| کد خبر: 256049 |

عملیات اجرایی رینگ چهارم حفاظتی اصفهان آغاز می شود

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی رینگ چهارم حفاظتی اصفهان از کنارگذر شرق تا ورودی سپاهان شهر آغاز می شود.

تین نیوز

امیرعباس رحمتی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: به زودی عملیات اجرایی رینگ چهارم حفاظتی شهر، کنارگذر شرق اصفهان، حدفاصل تقاطع شهید علی بالایی تا ورودی سپاهان شهر آغاز و تعریض خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، امیرعباس رحمتی در گفت وگو با ایمنا با اشاره به مهم ترین پروژه های در حال اجرا توسط سازمان عمران شهرداری اظهار کرد: رینگ چهارم ترافیک شهر اصفهان حدفاصل تقاطع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا کیلومتر ۲۷۰۰ حوالی روستای بهاران است و در این محدوده چند پل در چهار مقطع در حال اجرا است.

برای آگاهی از تازه ترین اخبار حمل ونقلی اصفهان در اینستاگرام تین نیوز عضو شوید. برای عضویت در اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل بهاران تا ۱۵ روز آینده به صورت کامل تکمیل خواهد شد و در حال حاضر عملیات آسفالت آن در حال اجرا است، افزود: با تکمیل عملیات نازک کاری ، به زودی پل و زیرگذر حدفاصل روستای بهاران تا مسیر رویان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی پل جهاد در محدوده روستای دهنو، پل آیت الله خاتون آبادی در محدوده روستای خاتون آباد و پل روی کانال آب که در کیلومتر ۴۰۰ رینگ حفاظتی قرار گرفته است، با قدرت در حال پیگیری است که امیدواریم شاهد بهترین کیفیت و سرعت در این مسیر باشیم.

وی تصریح کرد: مسیرهای ارتباطی بین پل ها، رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان را تشکیل خواهد داد که در این محدوده پیگیر اجرای مسیرهای ایمن هستیم و تلاش می کنیم که با آزادسازی ها این مسیر را به صورت کامل در اختیار شهروندان قرار دهیم؛ این مسیر به ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه موجب دسترسی آسان و سریع شهروندانبه آرامستان ها می شود و ترافیک شهر را در محور جی و مناطق ۱۰ و ۱۴ کاهش می دهد.

رحمتی با اشاره به سایر پروژه های سازمان عمران گفت: پیگیر مراحل اجرایی پروژه پل دکتر کاظمی آشتیانی واقع در محور زینبیه به سمت جاده حبیب آباد و تقاطع آیت الله ناصری هستیم، همچنین عملیات عمرانی دو پل شرقی و غربی مسیر رفت و برگشت به طول ۲۵۰ متر که هر کدام ۱۲۵ متر و دارای رمپ است، تا یک ماه آینده تکمیل و پل به صورت کامل بازگشایی خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا مسیر ترافیکی از محدوده میدان المپیک تا تقاطع غیرهمسطح آفتاب به صورت روان و ایمن ایجاد شود.

رحمتی با اشاره به عملیات های اجرایی در منطقه ۱۴ شهرداری خاطرنشان کرد: سال گذشته در این محدوده، خیابان عاشق سوم حدفاصل میدان جوان تا اتوبان فرودگاه تکمیل شد و در حال حاضر عملیات تکمیلی پیاده روسازی در حال اجرا است؛ در همان محل عملیات عمرانی خیابان ولی عصر (عج) و جلوان از ابتدای سال جاری آغاز شد که امیدواریم مسیری ایمن در اختیار شهروندان محدوده حصه و منطقه ۱۴ قرار گیرد.

وی با اشاره به مسیری در محدوده رینگ حفاظتی گفت: به زودی عملیات اجرایی کنارگذر شرق اصفهان حدفاصل تقاطع شهید علی بالایی تا ورودی سپاهان شهر به عنوان بخش دیگری از رینگ چهارم حفاظتی شهر آغاز و تعریض خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه در منطقه چهار شهرداری اصفهان، خیابان گل ها به صورت کامل در دو باند رفت و برگشت در حال احداث است، ادامه داد: در این محدوده باند شرقی خیابان جی شیر در حال اجرا است و به زودی عملیات روکش آسفالت آن نیز انجام خواهد شد و مسیر باند شرقی این خیابان جنب کانال جی شیر احداث می شود؛ این مسیر از رفت و برگشت تبدیل به یک مسیر ایمن خواهد شد و در اختیار شهروندان منطقه چهار قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 4 0

    از سپاهان شهر تا بهارستان چی پس نکنه قراره بار ترافیک و عبور کامیونها از این جاده بیشتر بشه مگه مردم اونجا ادم نیستن که باید تو این جاده با این همه کامیون سر وکله بزنن

  • فرشاد 4 0

    ورودی شهر از سمت شیراز بعد از بهارستان زیبنده این کلانشهر نیست ، هرچه زودتر تعریض و زیبا سازی انجام شود

  • عباس 2 0

    سلام خدا قوت من دوسالی هست که در این مسیر رفت وشد دارم واقعن دارن زحمت میکشن دست شون در نکنه

  • ناشناس 1 0

    ز یهارستان تا سپاهان شهر فراموش شده میباشد

  • محمدرضا 2 0

    پس شهر بهارستان و جاده اصفهان شهرضا چی میشه؟از بهارستان تا سیتی سنتر همش ترس و دلهره داریم از بار ترافیک سنگین و احتمال تصادف.پس پروژه آزادراه شرق که از شرق بهارستان قرار بود رد شود و به پلیس راه اصفهان شیراز برسد به کجا رسیده؟فراموش شده؟

  • انتر 1 0

    خواهشن یه فکری به حال ورودی اصفهان از سمت جاده یزد بندر عباس داشته باشید از تقاطع جاده فرودگاه تا پل کمربنی شیراز بدترین تقاطها و تصادفات را داریم به خصوص روبروی پایانه شرق هیچ نمای زیبایی هم تو این مسیر وجود نداره انگاربه شهر ارواح وارد میشی بوی بد فاظلاب کشتارگاه دام و طیور واقعا برازنده اصفهان نیست

  • سعید 0 0

    چرا فکری واسه خیابان رباط با این ترافیک سنگینش نمیکنید
    واقعا شهرداری منطقه ۸ خیلی منفعل عمل میکنه

  • شهروند 2 0

    ورکدی های شهر اصفهان چ از سمت شاهین شهر چ بخصوص بهارستان خیلی داغونه خیابونا اصلا در شان شهر اصفهان نیست ادم از اون طرف که میاد سمت اصفهان بدجور میخوره تو ذوقش چرا چند ساله هیچ کاری انجام نمیشه جهت زیباسازی و مدرن سازی این ورودی تردد کامیون ها هم که وحشتناکتر و خیلی خطرناکه از اونجا جاده اصلا خط کشی نداره و تو شب خیلی ترسناکه از اونجا رد شده مثلا کوریدور شمال جنوبه این محدوده و کلی مسافر و بین شهری از اونجا رد میشه اصلا این ورودی های اصفهان از هر طرف زیرساخت هاشو داغون بودنش باور نکردینیه برا شهر اصفهان کلا اصفهان زیرساخت هاشو ساخت و سازش خوابیده و خیلی جزئی یا کلا بگم در حد صفره توسعه و مدرن سازی شدنش با اینکه صنعت کلان کشور در این شهر واقع است و در حال ویران کردن شهر هستن ولی بوجه ای ناچیزه به این شهر تعلق میگیره و به این شکله که میبینیم

  • فرزاد 0 0

    باسلام خداوکیلی یه فکری به حال ورودی کوی راه حق بکنیدتاکی بایدکشته مجروح بده این تقاطع خوب یه پل هم سطح بزنیدمثل سه راه ملک شهر

  • ناشناس 1 0

    سلام درخ هزارجریب روبروی در ب دانشگاه وخوابگاه دوربرگردان خطرناکی هست اگر تعبیه شود یگ لاین دور برگردان درست شود تا اتومبیل ها راحت دور بزنند ودر لاین موافق درجهت ماشینها وارد شوند. بسیار ضروریست از شهرداری ومعانت راهور رسیدگی فوری داریم

  • ناشناس 0 0

    سلام..فکری‌ به‌ حاله‌ جاده‌ قلعه‌ شور‌ بکنید‌ نه‌ روشنائی‌داره‌ نه‌‌ جدول‌ کشی.کی‌ مسئوله

  • خواب زمستانی 0 0

    ورودی های اصفهان چه از سمت بهارستان،چه از سمت سگزی،چه از سمت شاهین شهر انقدر داغون با بار ترافیکی بالاست که حالم آدمو بهم میزنه،کی درست میشه خدا داند