| کد خبر: 255320 |

رفع تصرف فوری اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۲۳۹۱ میلیارد تومان

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری بیش از ۱۱۵ هکتار اراضی ملی استان اصفهان به ارزش دو هزار و ۳۹۱ میلیارد تومان خبر داد.

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری بیش از ۱۱۵ هکتار اراضی ملی استان اصفهان به ارزش دو هزار و ۳۹۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ امیرسعید باقری اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱، ۱۱۶ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در گستره ۱۱۶ شهر این استان با هوشیاری کارکنان این فرماندهی از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض فوری شد.  

وی اذعان داشت: ارزش این اراضی رفع تصرف شده دو هزار و ۳۹۱ میلیارد تومان برآورد شده است.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه این یگان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی ملی و دولتی را بر عهده دارد عنوان کرد: برای این اراضی جمعاً تعداد ۱۱۵ مورد تعرض گزارش و واقع شده بود که با اقدامات بعمل آمده مورد رفع تصرف قرار گرفت و با معترضین برخورد شد.  

وی با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود، گفت: با پایش روزانه توسط عوامل یگان حفاطت اراضی استان اصفهان، عرصه بر متصرفان اراضی ملی استان تنگ شده است.  

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی به منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی فعال بوده و مردم عزیز استان اصفهان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با این شماره به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.  

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.