| کد خبر: 253177 |

قرارداد آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه های اردستان با پیمانکار منعقد شد

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان: در سال جاری قرارداد آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه های روستایی اردستان با پیمانکار منعقد شده و تاکنون ۴۰ کیلومتر این راه ها آسفالت شده است.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت:  در سال جاری قرارداد آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه های روستایی اردستان با پیمانکار منعقد شده و تاکنون ۴۰ کیلومتر این راه ها آسفالت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید ناظمی اظهار کرد: بیشترین قرارداد در حوزه آسفالت در استان اصفهان به شهرستان اردستان تعلق گرفته است.

در نشست خبری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردستان همچنین به نصب ۶ کیلومتر نیوجرسی در جاده اردستان - اصفهان اشاره شد.

ابوالفضل کوهی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردستان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد هزارو ۵۰۰ جدا کننده (نیوجرسی) در ۶ کیلومتر مسیر اردستان به اصفهان در محدوده کارخانه سیمان اردستان نصب شده و از خطر تصادف خودرو ها جلوگیری شده است.

وی از اجرای روشنایی جاده ترانزیت در محدوده کمربندی اردستان به طول ۶ کیلومتر در ۳ مرحله خبرداد و گفت: برای اجرای این طرح با مشارکت فرمانداری، اداره برق و راهداری ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان بیان کرد: ۲۵۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان نیاز به روکش آسفالت گرم دارد که در سال جاری حدود ۳۰ کیلومتر آن آسفالت و ۲۰ کیلومتر قرارداد اصلاحی امضا شده ؛ بهسازی و روکش آسفالت مسیر جاده ترانزیت در محدوده کمربندی اردستان، از ابتدای محدوده شهرستان از سمت کاشان به طرف نایین در ۳ مرحله در حال اجراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.