| کد خبر: 247982 |

لزوم اطلاع رسانی سرعت و کیفیت احداث خط ۲ متروی اصفهان؛

پروژه مترو تشنه پول است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عملیات احداث خط دوم قطار شهری نسبت به اقدامات مشابه با سرعت و کیفیت خوبی در حال پیشرفت است.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عملیات احداث خط دوم قطار شهری نسبت به اقدامات مشابه با سرعت و کیفیت خوبی در حال پیشرفت است.

به گزارش تین نیوز، محمد نورصالحی امروز ، چهارشنبه بیست وهفتم مهرماه، در مراسم ورود دستگاه حفار مکانیزه تی بی ام به ایستگاه شاهد در خط دوم قطار شهری، اظهار کرد: اگرچه احداث پروژه قطار شهری روی زمین هیچ نشانه و آثاری ندارد، اما در زیر زمین اتفاقات مهمی رقم می خورد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته این چهارمین بار است که دستگاه حفار وارد یکی از ایستگاه ها می شود، ادامه داد: عملیات اجرایی خط دوم قطار شهری نسبت به اقدامات مشابه سرعت و کیفیت خوبی دارد؛ مجریان پروژه مسئولانه عملیات اجرایی پروژه را دنبال می کنند، چرا که سرانجام این پروژه، هدیه ارزشمندی به مردم شهر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری این نوع مراسم بهانه ای برای تشکر و قدردانی از تمام تلاشگران و فعالان پروژه ساخت مترو است، تصریح کرد: استاندار اصفهان در مراسم ورود دستگاه حفار تی بی ام به ایستگاه آیت الله کاشانی در مسیر جنوب غربی خط دوم مترو یادآور شد که کار بزرگی انجام شده اما مردم اطلاع چندانی ندارند که چه اقداماتی در حال انجام است بنابراین باید بر بازتاب رسانه ای آن تاکید شود.

وی خاطرنشان کرد: حدود سه ماه از تاکید استاندار می گذرد، اما هنوز این مهم انجام نشده است، در حالی که باید دستاوردهای احداث خط دوم مترو در مقایسه با خط یک و پروژه متروی سایر شهرها اطلاع رسانی شود.

نورصالحی اضافه کرد: از تمام مدیران و معاونان شهرداری درخواست می کنم با جدیت بیشتر و آن گونه که در شأن پروژه است، وقت گذاری و تأمین مالی کنند تا با سرعت بیشتر پروژه خط دوم مترو تکمیل شود.

وی با اشاره به تأمین مالی سال ۱۴۰۰ خط دوم مترو که از طریق اوراق مشارکت انجام شده است، گفت: حدود سه ماه است این رقم به حساب شهرداری واریز شده است، اما اجازه برداشت داده نمی شود، در حالی که پروژه مترو تشنه پول است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: با تفسیرهایی که انجام شده، اجاره برداشت این رقم به ما داده نشده است، به طور معمول تفسیرها در اصفهان رویکردی سخت گیرانه دارد.

وی با بیان اینکه باید از مدیرانی که در سرعت یا کندی کار پروژه مترو نقش دارند، برای بازدید از این پروژه دعوت شود، گفت: مقامات استان و شهر و دستگاه های مرتبط باید به محل پروژه دعوت شوند تا از این راه تأثیر اقدامات پیش برنده و بازدارنده آن ها را در پیشرفت پروژه به آن ها یادآور شویم.

نورصالحی تصریح کرد: علاوه بر اجرای پروژه های بزرگ در سطح شهر اصفهان پروژه هایی در سطح محلات و مناطق شهر اصفهان در دست انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.