| کد خبر: 247785 |

«۶ راه» اصفهان میدان می شود/ خطر تصادف منطقه ۱۰ کاهش می یابد

اصفهان- مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از کلنگ زنی پروژه میدان عروج در محل ۶ راه اصفهان خبر داد.

تین نیوز

داوود بحیرایی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین کلنگ زنی میدان عروج و خیابان سردار شهید منصور رئیسی اظهار داشت: نقطه ای که در حال حاضر در آن قرار داریم با توجه به حجم خودروهایی که از سمت خاتون آباد و قهجاورستان وارد می شوند، از نقاط پرخطر منطقه ۱۰ است که سعی شد با اجرای این پروژه از این نقطه رفع خطر شود و یک ساماندهی در شمال شرقی منطقه داشته باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بحیرایی افزود: مساحت میدانی که احداث می شود حدود ۱.۶ هکتار توسعه خواهد داشت، احداث فضای سبزهای کناری دو باند خیابان شهید رئیسی که تا محله حصه ادامه خواهد داشت و احداث یک میدان در ورودی محله حصه خواهیم داشت که تملک آن از آموزش و پرورش انجام شده و دیوارکشی و نمای آن نیز انجام شود دیوار حذف می شود و عملیات اجرایی آن میدان نیز آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: طی برنامه های محله محور برای محله های مورد هدف در حصه و مصلی ۳۵ میلیارد تومان پیش بینی شده که مازاد آن ۴۰ میلیارد تومان بودجه آن است، همچنین پروژه خیابان کوشش را به طول ۵۳۰ متر خواهیم داشت که برای تردد همیشه با مشکل مواجه بودند، آزادسازی آن انجام شده و در مراحل میانی پروژه هستیم که تا ۴ ماه آینده تکمیل خواهد شد.

بحیرایی اضافه کرد: طرح خیابان سعادت نیز دیگر پروژه های در دست است که در کنار مجموعه کنترل نظارت تا مجموعه گل نرگس به طول ۳۰۰ متر خواهد بود که پیاده روسازی، آسفالت، فضای سبز احداث خواهد شد، این مجموعه خدماتی عملاً به شمال شرقی ترین نقطه، محله حصه، محله گل نرگس و اتوبان شهید خزایی ختم می شود.

وی تاکید کرد: قول می دهیم که به طور ویژه به محله حصه رسیدگی شود، اگر پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی تا بعد از خیابان شهید رئیسی اجرا شود، جلب رضایت شهروندان را خواهیم داشت و ساماندهی این منطقه برای تردد راحت تر مسافرین از فرودگاه و شرق اصفهان نیز مؤثر خواهد بود.

بحیرایی همچنین در آئین کلنگ زنی پارک و زمین ورزشی محله مصلی اظهار داشت: این محله از محله های شلوغ منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان که در بخشی از آن با تملک و آزادسازی مناطق مسکونی زمین ورزشی و پارک احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: این بخش ارزش ریالی خیلی زیادی داشت و می توانست با کاربری تجاری سود خیلی زیادی داشته باشد اما برای رفاه حال مردم این منطقه پارک و زمین ورزشی در آن کلنگ زنی شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: این پروژه در یکی از بخش های شلوغ منطقه در شش ماه آینده به بهرداری و احداث خواهد رسید.

بحیرایی افزود: در یکی دو ماه آینده پروژه یک پارکینگ با گنجایش ۹۰ دستگاه خودرو کلنگ زنی خواهد شد که بخشی از مشکلات ترافیک این منطقه را حل خواهد کرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.