| کد خبر: 247167 |

زیرساخت هوشمندسازی در سازمان حمل ونقل بار اصفهان فراهم شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: زیرساخت هوشمندسازی در راستای نظارت و کنترل حمل ونقل بار در این سازمان به صورت تخصصی فراهم شده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: زیرساخت هوشمندسازی در راستای نظارت و کنترل حمل ونقل بار در این سازمان به صورت تخصصی فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز، سیدعلی عبداللهی اظهار کرد: سازمان حمل ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان یک سازمان نوپا در شهرداری اصفهان است که در سال ۹۳ نسبت به تأسیس آن اقدام شده و دارای اهمیت زیادی است، چراکه ممکن است جابه جایی بار و کالای درون شهری در سطح معابر شهر اصفهان تبعاتی برای شهروندان و یا سایر رانندگان به همراه داشته باشد.

وی افزود: مدیریت ناوگان حمل ونقل بار موجب می شود تردد آسان تری را در سطح معابر شاهد باشیم و اینکه در چه زمان ها و مکان هایی چه خودروهایی با چه تناژهایی بتوانند در سطح شهر تردد کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در بیانیه مأموریت این سازمان، بهبود حمل ونقل بار درون شهری از طریق برنامه ریزی جهت تقویت و توسعه ناوگان، اعمال نظارت صحیح و ایجاد زیرساخت های حمل ونقل بار همچون ایجاد پایانه ها، توقفگاه ها و باراندازها از جمله وظایف سازمان حمل ونقل بار ذکر شده است.

وی ادامه داد: مدیریت و نظارت خودروهای بالای ۱۰ تن که بیشتر خودروهای خاکبرداری، کمپرسی و میکسرهای حمل بتن در سطح شهر است، برعهده سازمان حمل ونقل بار و کالای درون شهری است. تردد خودروهای سنگین با ابعاد بزرگ در سطح معابر نیاز به مدیریت بیشتری دارد از این رو نظارت و محدودیت لازم برای تردد خودروهای شش و ۱۰ تن ایجاد کردیم؛ البته کامیونت های کمتر از تناژ شش تن و حتی بالاتر و خودروهای حمل بار به صورت کلی مشمول این نظارت در سازمان می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طبق تکالیف ابلاغ شده از سوی قوه قضائیه و ستاد مبارزه با قاچاق کالا ، شهرداری ها باید جهت اعمال نظارت بر حمل ونقل بار در سطح شهر اقداماتی انجام دهند و تمام بارهایی که در سطح شهرها جابه جا می شود، باید صدور بارنامه از جمله مبدا و مقصد، نوع، صاحب کالا و بیمه هایی که باید برای بار در نظر بگیرند، مشخص شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت هوشمندسازی در راستای نظارت و کنترل حمل ونقل بار در سازمان حمل ونقل بار شهرداری اصفهان به صورت تخصصی فراهم شده است، گفت: در حال پیگیری برای به روزرسانی، توسعه و پشتیبانی مربوط به سامانه ها هستیم، زیرا بحث نظارت حمل ونقل بار درون شهری یک کار بین بخشی است؛ البته برای مباحث نظارتی و میدانی به کمک سازمان فاوا، مرکز کنترل ترافیک شهرداری و پلیس راهور نیاز داریم.

عبداللهی تصریح کرد: تمام زیرساخت ها با محوریت سازمان حمل ونقل و بار توانسته است مدیریت حمل ونقل بار درون شهری شهر اصفهان را ساماندهی کند و در ادامه با همکاری و هم افزایی برنامه هایی که طبق سند استراتژیک این سازمان وجود دارد، مدیریت حمل ونقل و بار را توسعه و بهبود خواهیم داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.