| کد خبر: 247373 |

۱۳۶ خودروی فرسوده از معابر اصفهان جمع آوری شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال در راستای جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۵۱۳ اخطاریه صادر و ۱۳۶ خودروی فرسوده رها شده جمع آوری شده است، گفت: در این مدت ۵۶۵ دست فروش و ۲۲۱ متکدی جمع آوری و ساماندهی شدند.

تین نیوز

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال در راستای جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۵۱۳ اخطاریه صادر و ۱۳۶ خودروی فرسوده رها شده جمع آوری شده است، گفت: در این مدت ۵۶۵ دست فروش و ۲۲۱ متکدی جمع آوری و ساماندهی شدند.

به گزارش تین نیوز، روح الله ابوطالبی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در نیمه نخست امسال، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۱۵ هزار و ۸۹۹ تذکر و ۴۰۳۵ اخطاریه صادر و رفع تخلف ۱۴ هزار و ۱۸۲ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد ۳۱۶۹ اخطاریه صادر و ۱۰۳۵ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال در راستای جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۵۱۳ اخطاریه صادر و ۱۳۶ خودروی فرسوده رها شده جمع آوری شده است، گفت: در این مدت ۵۶۵ دست فروش و ۲۲۱ نفر متکدی جمع آوری و ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه در مدت نیمه نخست سال ۱۴۰۱ در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۶۵ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۹۳۲ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۱۸۷۹ ساختمان، تبدیل وضعیت ۷۶۳ ساختمان و فعالیت ۷۶۲۷ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر همچون پیشگیری و تعطیلی کارگاه های ایجادکننده سد معبر از مصالح و نخاله، اظهار کرد: در این راستا ۷۵۱۶ مورد اخطاریه صادر و ۷۴۶ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در نیمه نخست امسال در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۱۶۹ رأی اجرا شد و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۳۲۹ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها ۹۷۵ رأی اجرا شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.