| کد خبر: 240148 |

کیانوش موحد زاده خبر داد:

◄ تعامل صنعت و آموزش راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

مدیر عامل شرکت رویش صنعت آیریک توان محصولات این شرکت را در رقابت با همتای خارجی خود منحصر به فرد دانست و از اقبال عمومی خوب محصولات در میان کشورهای همسایه خبر داد.

تین نیوز

اصفهان- الهام ندیمی| کیانوش موحد زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از ابتدای سال 1383 کمبود محصولات هیدرولیک مربوط به صنعت آسانسور را در کشور احساس کردیم و عزم ما بر آن شد که با دانش متخصصان داخلی این محصول را تولید نماییم از سال 1385 به صورت رسمی کار خود را با برند تجاری ELF-POWER آغاز کردیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز،وی در ادامه گفت: عمده فعالیت شرکت رویش صنعت در حوزه طراحی و ساخت جک و پاور آسانسورهای هیدرولیک می باشد که این محصولات یک سال گارانتی و بیمه سامان را نیز بخاطر اطمینان از کیفیت محصولات خود به همراه دارد.

این کارآفرین عرصه صنعت از اشتغال زایی مستقیم برای 15 نفر و غیر مستقیم برای 500 نفر خبر داد و گفت: باعث افتخار است که محصولات ما می تواند با رقبای قدرتمندی همچون آلمان و ایتالیا رقابت نماید و صادرات این محصولات به کشورهای عراق و عمان و چشم انداز صادرات به کشورهای شمالی نیز از دیگر برنامه ها و افق روشن پیش روی این شرکت است.

موحد زاده در ادامه به وجود 3 هزار پروژه در سطح کشور اشاره کرد و گفت: از این تعداد 1500 پروژه فعال است و خاطر نشان می شود با تجهیزات ما در روز 5 هزار نفر جابجا می شوند.

*آموزش و تولید دو بال قدرتمند صنعت

مدیر عامل شرکت رویش صنعت آیریک از تعامل موثر این شرکت با سازمان فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: ما اولین شرکت خصوصی هستیم که با تجهیزات کامل در حوزه آموزش صنایع جوشکاری، فرزکاری و مکانیک در 36 رشته هنرجو برای اصفهان تربیت می کنیم چرا که نبود آموزش و کمبود نیروهای فنی و متخصص مانع اصلی برای پیشرفت صنعت است، در این زمینه از حضور اساتید صاحب نام داخلی بهره مند هستیم و فعلا نیاز حضور اساتید خارجی را در این بین احساس نکردیم چرا که اساتید ایرانی بسیار متبحر و دانشمند هستند.

وی به نوآوری در عرضه محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: توانستیم قطعه ای تولید کنیم که مانع سقوط آزاد آسانسور شود که این قطعه حساس و وارداتی در حال حاضر تولید کننده آن شرکت رویش صنعت می باشد و قیمت مشابه خارجی آن نسبت به محصول مشابه تولید داخل 7 برابر گران تر است.

کیانوش موحد زاده حجم تولید این شرکت را در سال حدود 500 دستگاه عنوان کرد و گفت : از این تعداد حدود 300 دستگاه استفاده داریم، ولی باید اشاره کنم که ارزش افزوده و مالیات که مشتریان تمایلی به پرداخت آن ندارند باعث شده که بار سنگین مالی زیادی بر دوش تولید کنندگان تحمیل شود و ما در زمینه تولید و تامین نیروی انسانی با مشکل مواجه باشیم.

مدیر عامل شرکت رویش صنعت آیریک در انتها با ابراز گلایه مندی از وجود اجناس تقلبی در بازار و نوسانات قیمت که متضرر شدن تولید کنندگان و همچنین مصرف کنندگان را در پی دارد، ادامه داد: متاسفانه ما نمی توانیم با وجود تحریم ها که سبب عدم وجود ثبات در بازار گردیده است قیمت گذاری نهایی برای محصولاتمان داشته باشیم و به تبع آن این امر مشتریان را ناراضی نگه می دارد که امیدواریم در آینده نه چندان دور این مشکلات مرتفع گردد.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.