| کد خبر: 235796 |

◄ پس از ترخیص کامیون های وارداتی چه مشکلاتی ایجاد شد؟

یکی از مشکلاتی که شرکت ها پس از ترخیص کامیون های وارداتی،با آن روبرو هستند می توان به نبود مناسبات بین واردکننده و خریدار در قرارداد ها اشاره کرد

تین نیوز

اصفهان-الهام نعیمی| دبیر کانون سراسری کامیون داران کشور؛ بیان کرد: یکی از مشکلاتی که شرکت ها پس از ترخیص کامیون های وارداتی با آن روبرو هستند می توان به نبود مناسبات بین واردکننده و خریدار در قرارداد ها اشاره کرد که در این راستا  برخی از واردکنندگان، بسیاری از قراردادها را بدون در نظر گرفتن حقوق خریدار و یک طرفه تنظیم کردند و یا قراردادی را به خریدار تحویل نمیدهند،که از مرحله ترخیص تا شماره گذاری شرکت ها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

احمد کریمی در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز از اصفهان، تصریح کرد:هدف از امکان واردات توسط شرکت های حمل و نقل تقویت و گسترش ناوگان حمل و نقل کشور می باشد، در حالی که این شرکت ها با سرمایه متقاضیان و خریداران،کامیون ها را وارد کردند اما در مرحله انتقال سند،قانون به این شرکت ها تکلیف کرده باید ۲ دانگ از کامیون به نام شرکت ها باقی بماند،در شرایطی که متقاضی و خریدار تمام وجه خرید کامیون را به این شرکت ها پرداخت کرده است، موضوعی که پس از ترخیص کامیون ها، مشکلات زیادی را برای کامیون داران و شرکت ها به وجود آورده است.

 
او در پایان خاطرنشان کرد:طبق ماده ۳۰ قانون احکام دائمی برنامه کشور، واردات کامیون‌های دست دوم سه گروه شرکت های خودروساز، واردکنندگان رسمی و شرکت‌های حمل و نقل را در بر میگیرد.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.