| کد خبر: 213339 |

شهرداری اصفهان، اولین شهرداری کشور در حوزه ارزیابی تعالی سازمانی

کسب تقدیرنامه چهارستاره جایزه ملی تعالی سازمانی توسط شهرداری اصفهان

برگزیدگان هفدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی سال ۱۳۹۸ در همایش تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی معرفی شده و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از آن‌ها تجلیل شد.

تین نیوز

برگزیدگان هفدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی سال ۱۳۹۸ در همایش تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی معرفی شده و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از آن‌ها تجلیل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در این مراسم تقدیرنامه چهارستاره سازمان مدیریت صنعتی در بخش خدمات عمومی به شهرداری اصفهان اعطا شد و دکتر علیرضا صادقیان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان این جایزه را به نمایندگی از شهردار اصفهان دریافت کرد.

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در این مراسم گفت: گرچه کشور از نظر اقتصادی در شرایط سختی به سر می‌برد، اما می‌توانیم با تکیه بر توان داخل و تولید و ارتقای فرهنگ اقتصادی جامعه از این شرایط خارج شویم.  

photo_2020-06-15_21-14-28

امیر بیات ترک در مراسم هفدهمین همایش تعالی سازمانی که در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، افزود: روند حرکت اقتصاد جهانی به سوی تعالی سازمانی و استفاده از فضا‌های دیجیتال است که از ویژگی های آن می توان به استفاده از فضا‌های دیجیتال کاهش هزینه‌ها و افزایش مشتری و البته کسب و کارها اشاره کرد.

وی افزود: باید اکوسیستم اقتصادی کشور نیز به این سو حرکت کند و قدرت اقتصادی کشور از محل ارتقای فرهنگ اقتصادی و ارزش شناخته شدن تولیدات داخلی افزایش یابد چراکه این قدرت اقتصادی منجر به ارتقای قدرت نظامی و سایر مولفه‌های قدرت نیز خواهد شد.

photo_2020-06-15_21-14-24

ترسیم چشم انداز تعالی سازمانی در بخش خدمات، با ورود شهرداری اصفهان به عنوان اولین شهرداری

شجاعی، مدیر سابق مرکز تعالیسازمانی سازمان مدیریت صنعتی نیز در هفدهمین همایش تعالی سازمانی در مرکز همایش های مدیریت صنعتی کشور گفت: چشم انداز تعالی سازمانها در بخش خدمات با تمرکز بر حوزه شهرداری همراه با ارائه تجربه بود و شهرداری اصفهان با ورود خود به این ارزیابی برای اولین بار، در این زمینه بسیار کمک کرد.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت صنعتی مصمم به توسعه ظرفیت مدیریت و بهسازی تحول و تعالی سازمان است. آموزش و تبادل تجربیات و اجرای پروژه های توسعه ای از اهداف این سازمان است. جایزه ملی تعالی بنگاهها را نه با یکدیگر بلکه با یک مدل مقایسه می‌کند، یک مدل جامع نیز سازمانها را ارزیابی می کند و فضای تبادل تجریبات را دارد.  

وی اظهار داشت: جایزه تعالی معتبرترین و قدیمی ترین جایزه است که مجوز خود را از سازمان ملی بهره وری اخذ کرده و طبق زمانبندی فرآیندها و اقدامات لازم برای هفدهمین همایش تعالی سازمانی انجام شده است. اکنون در حال آماده سازی برای مدل ۱۴۰۰ هستیم که تا پایان سال از آن رونمایی می شود.

photo_2020-06-15_21-14-26

هفدهمین همایش تعالی سازمانی با موضوع مهندسی تعالی در سازمان‌های ایرانی قرار بود اسفند سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا، امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

گفتنی است؛ در چارچوب تعالی سازمانی، بیش از ۲۰۰ ارزیاب در طول سال گذشته به بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی پرداختند که در نهایت، دستگاه‌های برتر با اهدای لوح تقدیر و تندیس، مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.