| کد خبر: 207383 |

345 نفر مبتلای قطعی در استان اصفهان و 196 نفر در شهر اصفهان مبتلا به کرونا هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در سه شهر اصفهان، شهرضا و فریدن شاهد افزایش افراد مبتلا به کویید 19 هستیم.

تین نیوز

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در سه شهر اصفهان، شهرضا و فریدن شاهد افزایش افراد مبتلا به کویید 19 هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، آرش نجیمی با اشاره به انجام به 1161 نمونه تست گرفته شده از افراد مشکوک اظهار داشت: جواب هشتصد و شانزده مورد منفی و تعداد 345 موارد مثبت و قطعی ابتلا به کویید 19 در استان اصفهان بود.

وی یادآور شد: از این میزان ابتلا 219 مرد و 126 زن هستند. تعداد موارد بستری 302 مورد و 25 نفر ترخیص شده اند. 18 نفر نیز در استان جان باختند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر این که این آمار مربوط به بیست اسفند ماه است، اضافه کرد: اصفهان با افزایش 16 نفری به 196 نفر مبتلا ی قطعی، شهرضا با 4 مورد جدید به 12 نفر ابتلا  قطعی و فریدن با دو مورد اضافه و به 4 مورد ، سه شهرستان استان اصفهان هستند که در روز گذشته شاهد افزایش آمار ابتلا به کرونا در آنها بودیم.

وی خاطرنشان کرد:  بقیه آمار ها تا بیست اسفند ماه تغییری نکرده است که بدین شرح است: اردستان 13مورد، چادگان 2 مورد،  خوانسار 4 نفر، خمینی شهر 9 نفر، سمیرم 3 مورد، شاهین شهر 16 مورد، فلاورجان 7 نفر، گلپایگان 10 نفر، لنجان 12 مورد، مبارکه 13 نفر، نایین 11 مورد، نجف آباد 20 نفر و نطنز 13 مورد ابتلای قطعی به کرونا 19 داشته اند.

آمار مبتلایان به کاشان نیز از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام شد.

 سید علیرضا مروجی با بیان اینکه تا نوزدهم اسفند ۹۸ در حالی بیش از ۸۸ نفر از شهروندان کاشانی مبتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادهاند که آزمایش ۲۱ نفر مثبت، ۵ نفر منفی و پاسخ سایر آنها هنوز به دست دانشگاه نرسیده است.

وی با اعلام خبر بستری شدن یک هزار وپنجاه وشش نفر در بیمارستان های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: با توجه به تست های انجام گرفته از این افراد، ۲۴۰ نفر مثبت، ۱۰۲مورد منفی و ۲۱ نفر فوت شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان میانگین سنی مبتلایان را ۶۸ سال برشمرد و افزود: کمترین سن ابتلا ۳۲ سال و بیشترین سن نیز ۹۴ سال بوده و ۱۲ نفر از‌مبتلایان نیز ۷۰ سال سن داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تاکید بر ممانعت ورود افراد و خودروهای غیر بومی به شهرستان های کاشان و آران وبیدگل و همچنین شناسایی افراد دارای علائم ویروس کرونا و ارجاع آنها به مراکز درمانی سطح شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثریت جمعیت ساکن روستا هارا گروه سنی سالمند تشکیل می دهد لذا جهت جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی در روستا از ورود وتردد افراد غیر بومی به دلیل آسیب پذیری اهالی ممانعت به عمل می آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.