| کد خبر: 179336 |

◄ رتبه اول بهره‎وری سازمانی در فرودگاه اصفهان

فرودگاه اصفهان رتبه اول بهره‎وری سازمانی در استان شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان گفت: در نهمین دوره ارزیابی استقرار چرخه مدیریت بهره‎وری سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان اصفهان، در سال 96، اداره کل فرودگاه‎های استان اصفهان در بین 58 دستگاه اجرایی رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان اصفهان، حسن امجدی گفت: طبق ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان اصفهان، فرودگاه اصفهان در سطح دستگاه‎های اداری– اجرایی استان اصفهان در حوزه بهره‎وری سازمانی با کسب امتیاز 845 از 1000 و با اختلاف زیاد از سایر دستگاه‎ها در رتبه اول دستگاه‎های اجرایی استان اصفهان قرار گرفت.

وی بابیان اینکه این فرودگاه توانسته است در سال 96 نسبت به سال 95 رشد چشمگیری در این حوزه بهره‎وری داشته باشد، گفت: ما در سال 95 توانسته بودیم با کسب سطح عالی در جایگاه نهم قرار بگیریم.

امجدی افزایش بهره‎وری در سازمان را یکی از اساسی‌ترین اهداف کسب‌وکار و کلید حفظ رقابت‎پذیری سازمانی دانست و گفت: بی‎گمان رشد و توسعه اقتصادی سازمان‎های مختلف، در نرخ رشد بهره‎وری آن‌ها نهفته است.

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان بابیان اینکه صنعت فرودگاهی یک صنعت گسترده و پیچیده از مجموعه خدمات فرودگاهی و هوانوردی است که مدیریت بهره‎وری در ابعاد مختلف سرمایه، ‌نیروی انسانی، انرژی، خدمات و تجهیزات می‎تواند بر میزان رضایتمندی مسافران و اثربخشی این صنعت تاثیر بسزایی داشته باشد، گفت: دراین‌بین تغییر مدل کسب‌وکار فرودگاه‎ها از خدمات دولتی به ارائه فعالیت‎های رقابتی و بازرگانی برای ارائه بهترین سرویس ممکن با بهترین روش ممکن، از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.