| کد خبر: 217083 |

حمید مددی مدیر شعب بانک ملت استان قزوین

◄ خبرنگاران وجدان آگاه جامعه هستند

قزوین| حمید مددی مدیر شعب بانک ملت استان قزوین به همراه معاونان خود روز چهارشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری تین نیوز به مناسبت روز خبرنگار، افزود: خبرنگاری حرفه ای است که ارتباط دوسویه بین مردم و حاکمیت ایجاد می کند.

تین نیوز

قزوین| حمید مددی مدیر شعب بانک ملت استان قزوین  به همراه معاونان خود روز چهارشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری تین نیوز به مناسبت روز خبرنگار، افزود: خبرنگاری حرفه ای است که ارتباط دوسویه بین مردم و حاکمیت ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مددی گفت:در شرایط کنونی خبرنگار باید حرفه ای باشد و تحلیل دقیق و درستی از اوضاع جامعه و جهان داشته باشد و نباید حقایق و واقعیات را تحریف و مخدوش نماید.

وی اضافه کرد:در شرایط کنونی خبرنگار باید حرفه ای باشد و تحلیل دقیق و درستی از اوضاع جامعه و جهان داشته باشد و نباید حقایق و واقعیات را تحریف و مخدوش نماید.

مدیرشعب بانک ملت استان قزوین  بیان کرد:امید است خبرنگاران عزیز هم استانی برای توسعه همه جانبه استان همچون گذشته در انعکاس اخبار و اطلاعات دقیق و شفاف تمام تلاش خود را در جهت افزایش انسجام و همگرایی تقویت روحیه همدلی و هم افزایی و ارتقاء سطح اعتماد عمومی آحاد جامعه معطوف دارند.

مددی با ابراز خشنودی از حضور وتعامل بانک ملت دراحداث بیمارستان پاستور،مهرگان وبیمارستان ولیعصر آبیک به عنوان  سرمایه گذار درامر خدمات به شهروندان استان نام برد.

وی با اشاره به فعالیت‌های بانک ملت در استان پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از ۷هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض الحسنه، فروش اقساطی و... در  بخش صنعت، تجارت و خدمات برای رونق تولید و کسب و کار پرداخت کرده است.

مددی تصریح کرد: بانک ملت در استان قزوین با ۲۳شعبه فعال یکی از بانک های تاثیرگذار در جذب منابع داخلی و پرداخت تسهیلات است و در زمینه ارائه خدمات بانکداری نوین و الکترونیک بهترین خدمات شبکه بانکی کشور را ارائه می دهد.

وی  به نقش تاثیر گذار بانک عنوان کرد: بانک ملت با تزریق منابع تسهیلات درامر کشاورزی توانسته درامر تولید گوشت قرمز وسفید نقش به سزایی داشته است.

مدیرشعب بانک ملت استان قزوین با اشاره به جمع آوری منابع مالی از سپرده های مردمی  خاطر نشان کرد: 204هزار میلیارد از 17محل سپرده ها ی مردمی جمع آوری شده در بخش های خدمات ،صنعت ومعدن،کشاورزی هزینه شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.