| کد خبر: 243186 |

◄ مطالعات تمام راه های استان اردبیل امسال تکمیل می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مطالعات تمام راه‌ها و محورهای استان اردبیل در سال‌جاری به اتمام رسیده و این پروسه تکمیل می‌شود.

تین نیوز

محبوب حیدری اظهار کرد: نقش راه‌های مواصلاتی و شریانی در توسعه بخش حمل و نقل، ترانزیت کالا، جابه‌جایی مسافران و گردشگران نقش ممتاز و بی‌نظیر است و پیشرفت اقتصادی هر منطقه را به دنبال دارد.

به گزارش تین نیوز، وی تصریح کرد: در استان اردبیل بر اساس آخرین ارزیابی‌ها ما به ۸۰۰ کیلومتر توسعه بزرگراه نیاز داریم تا محورهای مواصلاتی ایمن و استانداردی را شاهد باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه در حال حاضر در حال بهره‌برداری است، گفت: عملیات احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه و جاده چهار خطه نیز در حال اجرایی شدن است.

حیدری افزود: مطالعات ۲۶۵ کیلومتر بزرگراه نیز در حال انجام است که امسال در مجموع کل مطالعات راه‌های مواصلاتی و شریانی استان اردبیل به اتمام می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در چهار تا پنج سال اخیر مطالعات راه‌های شریانی استان اردبیل در تبدیل به بزرگراه به انجام رسیده و یا در مرحله نهایی است که از جمله این محورهای مواصلاتی مهم می‌توان به بزرگراه اردبیل – آستارا، اردبیل – نیر – سراب، اردبیل – مشگین‌شهر – اهر، گرمی – بیله‌سوار و پارس‌آباد – مشگین‌شهر اشاره کرد که به طول تقریبی ۴۵۰ کیلومتر در یک لوپ منظم در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: محور اردبیل – سرچم، اردبیل – نیر – سراب و جاده اصلی کلور – درام نیز در جنوب استان اردبیل در حال اجراست که مطالعات آن به اتمام رسیده و پروژه با روند مناسبی توسط پیمانکاران در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.