| کد خبر: 239384 |

آزادراه تهران به ورامین مطالبه بحق مردم است

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد شدید از جاده نامناسب ورامین به تهران گفت: جمعیت حدود یک میلیونی جنوب شرق تهران برای دسترسی خود به شهر تهران فقط یک جاده ناایمن دارند.

تین نیوز

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد شدید از جاده نامناسب ورامین به تهران گفت: جمعیت حدود یک میلیونی جنوب شرق تهران برای دسترسی خود به شهر تهران فقط یک جاده ناایمن دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر دوشنبه ۲۷ دی ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: متاسفانه ارتباط برخی از ادارات خدمات رسان با افکار عمومی ضعیف است و مردم در خصوص وظایف ادارات توجیه نیستند و اگر ادارات مایل باشند، رسانه‌ها و حتی نماز جمعه می توانند این خلا را جبران کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران جنبه‌های تبلیغی و نماد شهرها را در راه‌های مواصلاتی برون شهری لازم دانست و افزود: گنجاندن جنبه‌های تبلیغی و نماد دیار ۱۵ خرداد در راه‌های مواصلاتی اطراف ورامین مانند جاده حرم به حرم و چرمشهر به آبیک قزوین باعث آشنا شدن مسافران عبوری با برخی از ویژگی‌های منطقه است لذا باید در این خصوص کارها به سرعت انجام شود.

محمودی با تقدیر از از احداث آزاد راه چرمشهر به آبیک قزوین اظهار کرد: متاسفانه برای خود همشهریان ورامینی، قرچکی و پیشوایی راه دسترسی به جاده آبیک از شهر ورامین وجود ندارد و لازم است در این خصوص تدبیر کارهای مطالعاتی احداث آن از شهر ورامین صورت گیرد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان سخنان با انتقاد شدید از جاده نا مناسب ورامین به تهران افزود: جمعیت حدود یک میلیونی جنوب شرق تهران برای دسترسی خود به شهر تهران فقط یک جاده نا ایمن دارند و امیدواریم با سفر ریاست محترم جمهوری سنگ بنای احداث این آزاد راه نهاده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.