| کد خبر: 137163 |

◄ کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی پیشرفت ۷۵ درصدی دارد

ساخت و تکمیل این کریدور بزرگراهی در حوزه استحفاظی آذربایجان‌غربی پیشرفت ۷۵ درصدی دارد و تا یک‌سال آینده تکمیل شده و زیربار ترافیک می‌رود.

تین نیوز

مجری پروژه بزرگراهی غرب کشور گفت: ساخت و تکمیل این کریدور بزرگراهی در حوزه استحفاظی آذربایجان‌غربی پیشرفت ۷۵ درصدی دارد و تا یک‌سال آینده تکمیل شده و زیربار ترافیک می‌رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، غلامرضا خرم در حاشیه بازدید از یکی از قطعات در دست اجرای این کریدور در آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این استان عملکرد خوبی در بخش احداث و تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور دارد.

وی با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی با سرعت در حال انجام است،  ادامه داد: سه‌راهی محمدیار یکی از نقاط مهم و حادثه خیز این طرح است که با بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آن، شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

٨٨ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور اجرایی می شود

مجری پروژه بزرگراهی غرب کشور افزود: طی بازدیدی که از طرح تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار داشتیم تلاش خواهیم کرد تا مساعدت‌های لازم برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز تکمیل این تقاطع صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، مسیر کریدور بزرگراهی غرب کشور از مرز بازرگان در شمال آذربایجان‌غربی آغاز شده و با عبور از آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه و لرستان به خوزستان و بندر امام خمینی (ره) ختم می‌شود.

از این مسیر، ۳۰۰ کیلومتر در آذربایجان‌غربی و ۳۲۰ کیلومتر آن در کردستان قرار دارد که ۶ تونل به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر، ۱۱ تقاطع غیرهمسطح و هزار و ۲۰ متر پل در این منطقه ساخته می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.