| کد خبر: 241647 |

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

◄ ٨٨ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور اجرایی می شود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با پیمان ‌سپاری ٨٨ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور و راه اصلی در آذربایجان غربی عملیات احداث این طرحهای جدید سال جاری آغاز می‌شود.

تین نیوز

 محسن حمزه لو صبح یکشنبه در بازدید از عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح محمدیار و قسمت‌های باقی‌مانده کریدور بزرگراهی غرب کشور اظهار کرد: علاوه بر پیشبرد پروژه‌های راهسازی امسال ساخت و توسعه ٨٨ کیلومتر با اعتبار ۶ هزار و ١٩۶ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی، بهسازی و تعریض محور خوی_ فیرورق، کمربندی منطقه آزاد ماکو تا بازرگان و تعریض محور میاندوآب-شاهین‌دژ را از جمله پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: امسال ١۵ کیلومتر از محور شاهین‌دژ به تکاب تعریض و بهسازی می‌شود.

بررسی موانع پروژه احداث بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب

حمزه لو عنوان کرد: سال گذشته ٨۶ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به ارزش ۵ هزار و ٧۵٨ میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسید که ١٣ کیلومتر از بزرگراه ارومیه-مهاباد - میاندوآب، ۵ کیلومتر از محور میاندوآب- سرچم و ١٠ کیلومتر پروژه تعریض محور خوی – قطور- رازی از مهمترین پروژه‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده احداث تقاطع غیر همسطح محمدیار امسال به پایان برسد، افزود: اردیبهشت امسال سه‌راهی دارلک -مهاباد، قسمت پرتردد بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به طول٢ کیلومتر و ۵۰۰ متر تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ کیلومتر دیگر از تعریض و بهسازی محور میاندوآب-شاهین‌دژ آماده پیمان‌سپاری است، ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبار ١۵٠ میلیارد ریال تا پایان فصل کاری امسال ٩ کیلومتر از این مسیر بازگشایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به ضرورت افزایش پروژه اعتبار تعریض و بهسازی محور میاندوآب_تپه‌رش اشاره کرد و گفت: امسال مقرر شده اعتبار مصوب این پروژه به ٢٠٠ میلیارد ریال افزایش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.