| کد خبر: 263391 |

مدت زمان اجرای پروژه‌ های راهداری کاهش یابد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با پیمانکاران راهداری استان کاهش مدت زمان اجرای پروژه های راهداری را خواستار شد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با پیمانکاران راهداری استان کاهش مدت زمان اجرای پروژه های راهداری را خواستار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با پیمانکاران راهداری استان خواستار تعجیل در انجام پروژه های راهداری در سطح استان شد و گفت: با هم افزایی پیمانکاران با مجموعه راهداری و حمل ونقل جاده ای  به عنوان بازوان اجرائی این مجموعه، میزان خدمات دهی به مردم استان آذربایجان غربی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در راستای تسریع پروژه های راهداری در سطح استان، مجموعه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سرعت بخشی به امورات اداری را دوچندان خواهد کرد تا بتوانیم موانع موجود در راه خدمات رسانی را هموار کنیم چراکه این تعامل ها زمینه ساز آبادانی استان خواهند شد.

دست نشان با اشاره به مساله تخصیص قیر گفت: امیدواریم با مصوبه مجلس مشکلات تخصیص قیر به طور کامل حل شده و مجموعه راهداری و حمل ونقل جاده ای تا جایی که در توان دارد، پیگیر حل مشکل قیر خواهد بود و از شما انتظار می رود با طی مراحل قانونی و آغاز پروژه ها مسیر پیگیری مطالبات ما را هموارتر کنید.

وی خاطرنشان کرد: با روش های تشویقی یاری گر پیمانکاران خواهیم بود و به منظور افزایش کیفیت پروژه های راهداری در سطح استان دستور افزایش نظارت ها صادر شده است تا بتوانیم کار باکیفیتی را مخصوصا در منطق محروم انجام دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.