| کد خبر: 253173 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

امدادرسانی به بیش از ۱۵۰۰ خودروی در راه مانده توسط راهداران آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رهاسازی ۱۵۱۹ دستگاه خودرو توسط راهداران آذربایجان غربی در ایام برفی سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رهاسازی ۱۵۱۹ دستگاه خودرو توسط راهداران آذربایجان غربی در ایام برفی سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: در ۱۱ ماه گذشته ۲۸۰۰ نفر از نیروهای راهداری با استفاده از ۱۵۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری وظیفه برف روبی و نمک پاشی محور های مواصلاتی استان را بر عهده داشتند.

آرامون افزود: امسال، ۲۲ هزار کیلومتر از راه های مواصلاتی استان با به کارگیری ۱۷ هزار تن شن و ماسه زیر بار برف روبی رفتند که در این بازه زمانی در ۳۵۰ مقطع نیز عملیات ریزش برداری انجام شده است.

آرامون خاطر نشان کرد: میزان بارش برف و باران در استان آذربایجان غربی ۴۷۰۰ ساعت بوده که از این میزان ۷۴۲ ساعت بارش باران، ۳۰۵۲ ساعت برف و ۹۶۷ ساعت کولاک بوده است.

وی تاکید کرد: در روزهای برفی سال ۱۴۰۱ هیچ یک از محور های مواصلاتی استان با تلاش همکاران مسدود نشد و تردد به راحتی انجام می شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.