| کد خبر: 262483 |

توسعه زیرساخت های حمل و نقلی و راه، نیازمند حفظ جایگاه حمل و نقلی و ترانزیتی آذربایجان غربی

توسعه زیرساخت های حمل و نقلی و راه، نیازمند حفظ جایگاه بی بدیل حمل و نقلی و ترانزیتی آذربایجان غربی در کشور است

تین نیوز

توسعه زیرساخت های حمل و نقلی و راه، نیازمند حفظ جایگاه بی بدیل حمل و نقلی و ترانزیتی آذربایجان غربی در کشور است

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بر توسعه زیرساخت های حمل و نقلی و راه به عنوان عامل اصلی در حفظ جایگاه بی بدیل حمل و نقلی و ترانزیتی این استان در کشور تاکید کرد.

خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راههای فرعی و روستایی این سازمان در آئین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به وجود مرز های پنج گانه و طولی بودن راههای کوهستانی آذربایجان غربی، این استان از جایگاه ویژه‌ای در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای درموضوع ترانزیت برخوردار است که در راستای بهره‌مندی از این مزیت مهم باید تلاش‌ها بیش از پیش به سمت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی و کیفی‌سازی خدمات سوق یابد.
وی افزود: در یک سال گذشته اقدامات ارزنده ای در آذربایجان غربی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شده که همه این شاخصه‌ها مرهون تلاش های مجموعه کارکنان این اداره کل است، به همین دلیل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در اغلب بخش ها بویژه راه‌های اصلی و روستائی نگاه ویژه‌ای به این استان داشته و عملکرد استان نیز در این بخش قابل قبول بوده است.

  مقبلی خاطر نشان کرد: 2196 روستای بالای 20 خانوار در استان آذربایجان غربی وجود دارد که 1790روستا دارای راه آسفالت مناسب است و باید برای افزایش برخورداری روستائیان تلاش های زیادی در راستای جذب اعتبارات و اجرای کار انجام بگیرد و همچنین در راستای آسفالت محورهای روستائی این استان عملکرد درخشانی داشته که بی شک با همدلی و همیاری کل مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی این امر محقق شده است.
معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان با اشاره به عملکرد مجموعه اداره کل استان آذربایجان غربی در سال گذشته و نیمه سال 1402 ابراز امیدواری کرد مدیر کل جدید استان این اقدامات را مخصوصا در حوزه های حمل و نقل، نگهداری راه و توسعه راه های روستائی گسترش دهد.
مقبلی ادامه داد: از مجموعه پرسنل این اداره کل انتظار می رود در جهت پیشبرد اهداف استانی و سازمان همیار و هم فکر مدیر کل جدید باشند و با تلاش شبانه روزی پروژه‌های مدنظر در سطح استان به سرانجام برسند و مشکلات در این شبکه فرا استانی به بهترین شکل و با همفکری حل شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با قدردانی از اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینه جابجایی زوار اربعین حسینی، حذف نقاط پرحادثه استان، روکش آسفالت و احداث راه های روستائی بر اهمیت انجام به موقع مناقصات این مجموعه به منظور عملیاتی کردن بموقع برخی پروژه ها در حوزه های عمرانی و عملیاتی، برنامه ریزی در رابطه با افزایش ترانزیت کالا و توجه بیشتر به مرزهای پنج گانه استان به منظور عملیاتی نمودن طرح جامع پایانه های مرزی تاکید کرد.

مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز اتحاد و همدلی را بستر ساز پیشبرد اهداف سازمانی دانست و ابراز امیدواری کرد با اتحاد و همدلی، بسترهای لازم برای پیشبرد اهداف سازمان که همان اهداف عالیه نظام است و کسب رضایت و رفاه مردم و تحقق برنامه‌های سازمان و پیشبرد برنامه‌های استان فراهم شود.
دست نشان خاطر نشان کرد: تلاش های انجام گرفته در دوره مدیریت مهندس آرامون قابل تقدیر است و در ادامه این مسیر، ما نیز تلاش خواهیم کرد تا اصلی ترین دغدغه مردم سطح استان از جمله کاهش تصادفات در سطح استان و اقدامات زیر ساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را برطرف کنیم.
وی اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی را سکاندار دو بخش مهم، حیاتی و جداناپذیر حمل و نقل و راهداری در استان دانست و افزود: رشد و تکامل هر دو بخش در ارتباط نزدیک با یکدیگر است و تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف در هر دو حوزه به یک میزان خواهیم داشت.
در ادامه این مراسم از خدمات پیمان آرامون مدیر کل پیشین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تجلیل و قدردانی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.