| کد خبر: 263367 |

توقف در پایانه‌ های مرزی باید صفر شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در نشست کارگروه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی زمینی کشور گفت: توقف در پایانه های مرزی باید به صفر برسد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در نشست کارگروه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی زمینی کشور گفت: توقف در پایانه های مرزی باید به صفر برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای اولین بار پذیرای اعضای کارگروه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مرزهای زمینی کشور است که در روز اول این حضور، پایانه های مرزی سرو و رازی میزبان اعضای این اجلاس بود.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در نخستین نشست این کارگروه در پایانه مرزی سرو که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی و شد، گفت: برگزاری این نشست به صورت حضوری در استانی مهم وترانزیتی آذربایجان غربی با هدف ساماندهی امورات مرزی و تصمیم گیری برای تسهیل در ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اتفاق بزرگ و با اهمیت است.

وی ادامه داد: تمامی تصمیم گیری ها باید علاوه بر تاثیرگذاری در توسعه حمل و نقل بین الملل و ترانزیت باید هدف مهم به صفر رساندن توقف ها را عملیات کند چراکه مرزها صرفا باید محل گذر باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی طی نشست در پایانه مرزی رازی نیز بر تعامل بیش از پیش دستگاههای ذیربط امور مرزی در راستای تسهیل روند ترددها تاکید کرد و یادآور شد: جلوگیری از ترددهای بی رویه و بی هدف در مرزها، ایزوله شدن کریدورهای ترددی، انتقال برخی روال ها و خدمات به پس کرانه بخشی از اقدامات است که باید نسبت به برنامه ریزی برای اجرای آن اقدام شود.

در این سفر اعضای کارگروه شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی زمینی کشور از محوطه های ایست اختیاری و اجباری و پروژه های ساماندهی در پایانه های مرزی بازدید کردند.

گفتنی است آذربایجان غربی با داشتن ۵ پایانه مرزی رسمی زمینی و با سهم ۲۴ درصدی در بین استان های مرزی، جایگاه بی دلیلی را در کشور داراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.