| کد خبر: 257094 |

عملیات بهسازی 230 کیلومتر راه روستایی در ارومیه اجرایی شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه از تسطیح و رگلاژ ۲۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی این شهرستان در سالجاری خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه با اعلام تسطیح و رگلاژ ۲۳۰ کیلومتر از راه های روستایی، گفت: این عملیات ۲۳۰ کیلومتر ازمحورهای روستایی ، شوسه و خاکی این شهرستان به منظور تردد روان روستائیان و در راستای برطرف کردن ناهمواری های به وجود آمده در اثر بارندگی اجرایی شده است .

به گزارش تین نیوز له نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بصیر صادق پور ادامه داد: این عملیات توسط ۴ اکیپ در بخش های انزل، سیلوانا، صومای برادوست اجرایی شده است و هم اکنون تردد ایمن و روان ساکنین این روستاها در این محورها جریان دارد .

وی با بیان اینکه راهداران تمام توان و تجهیزات خود را جهت ایمن سازی و بهسازی جاده های منطقه بکار گرفته اند تا ایمنی در مسیرها ارتقاء و تصادفات کاهش یابد، اظهار داشت : نیروهای این اکیپ ها در پی بارش های شدید اخیر در اردیبهشت ماه عملیات تسطیح و رگلاژ در ۲۱ روستای بخش انزل،۲۷ روستای بخش سیلوانا و هم چنین ۲۰ روستای بخش صومای برادوست جمعا بالغ بر ۲۳۰ کیلومتر راههای روستایی را که به علت برف روبی و بارش دچار آبشستگی ،ناهمواری و تخریب شده بود، مرمت و در حال حاضر تردد روان برقرار است.

وی لایروبی دهانه پل و مرمت ،پاکسازی و بازگشایی ابنیه فنی به تعداد ۸ دستگاه در محورهای روستایی قصریک، میرداوود، آسنگران، چره، براسپی، مافران و گنگچی  را از دیگر اقدامات اکیپ راهداری ارومیه طی دو ماه گذشته از سالجاری در راستای هدایت و کنترل سیلاب ناشی از بارش های اخیر عنوان کرد .

صادق پور با بیان اینکه راه های ارتباطی از مهمترین عوامل توسعه ای هر منطقه محسوب می شوند، ادامه داد : این اداره در راستای اهداف سازمان همواره بهبود وضعیت راههای روستایی را با بکارگیری تمامی ماشین آلات  و امکانات مورد توجه قرار داده است .

وی در خاتمه اذعان داشت: تعداد ماشین آلات درگیر در این حجم از عملیات به تعداد ۱۸ دستگاه انواع گریدر ،بلدوزر،لودر ،بیل مکانیکی وکامیون بکار گیری شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.