| کد خبر: 253637 |

برنامه های نوروزی امسال فرودگاه ها باید مردم محور باشند

مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی گفت: برنامه های نوروزی امسال باید مردم محور باشد و اولویت اصلی اداره کل در ایام نوروز خدمت مطلوب به مردم است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی گفت: برنامه های نوروزی امسال باید مردم محور باشد و اولویت اصلی اداره کل در ایام نوروز خدمت مطلوب به مردم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای آذربایجان غربی؛ جلسه کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه ارومیه با هدف ارتقای خدمات ویژه در ایام نوروز با حضور مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی، فرماندهان پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی و نمایندگان شرکت های هواپیمایی ، اورژانس، بانک ملی، گمرک و گذرنامه برگزار شد.

محمدعلی نائل قراملکی مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی ضمن اشاره بر آمادگی کلیه واحدهای فرودگاهی در ایام نوروز ۱۴۰۲ در سخنان خود بر مردم محوری و در کنار مردم بودن مسئولان فرودگاه تاکید کرد.

وی افزود: برنامه های نوروزی امسال باید مردم محور باشند و اولویت اصلی اداره کل در ایام نوروز خدمت مطلوب به مردم است.

قراملکی گفت: در این راستا لازم است  تمامی شرکت ها و ارگان های فرودگاهی همکاری و همدلی لازم را با مسئولان فرودگاه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: با توجه به مصوبات دستورالعمل سفرهای نوروزی و با توجه به اهمیت مدیریت سفرها، ستاد سفرهای نوروزی در فرودگاه شهید باکری ارومیه تشکیل خواهد شد .

قراملکی در ادامه به نظارت بر روند عملکرد غرفه ها، رعایت مسائل بهداشتی غرفه ها، کنترل قیمت های بر اساس مصوبات و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و همچنین ضرورت رعایت حرمت ماه مبارک رمضان در غرفه ها و فست فودها در ایام نوروز تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: همکاران مدیریت ترمینال، روسا و کارکنان شرکت های هواپیمایی بایستی با رفتاری محترمانه و با سعه صدر پاسخگوی سوالات و مشکلات مسافران باشند و شرکت های هواپیمایی  تمهیدات لازم در زمان هرگونه تاخیر احتمالی، اطلاع رسانی به موقع به مسافران قبل از حضور در ترمینال، گزارش تاخیرات بالای ۳۰ دقیقه به اداره کل، رعایت دستورالعمل حقوق مسافر را اندیشیده و در این راستا میز خدمت پاسخگو در ترمینال های  فرودگاه  فعال خواهد بود.

مدیر کل فرودگاههای آذربایجان غربی همچنین از آمادگی و حمایت  اداره کل فرودگاههای آذربایجان غربی برای تقاضای شرکت های هواپیمایی جهت انجام پروازهای فوق العاده خبر داد. 

وی در پایان افزود: امیدوارم با تلاش همه واحدهای فرودگاهی و ارگان های مربوطه  شاهد تحقق شعار "سفر شاد و ایران آباد" در فرودگاه شهید باکری ارومیه برای مسافران و میهمانان استان  باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.