| کد خبر: 253022 |

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد؛

خط کشی بیش ۲۶۰۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی آذربایجان غربی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خط کشی بیش از۲۶۰۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی استان تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خط کشی بیش از۲۶۰۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی استان تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حبیب خوش فطرت گفت: در طول ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری اقدامات مختلفی برای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته است که در این مورد می توان به خط کشی بیش از ۲۶۳۶ کیلومتر از راه های استان آذربایجان غربی خبر داد.

وی به نصب ۳۰۰۰ و تعمیر و جمع آوری ۵۳۱۹ عدد گاردریل، تعمیر ۳۷۵ نرده حفاظ و قرنیز  در راه های مواصلاتی استان، نصب ۵۱۶۸ تابلو و علائم، تعمیر چراغ های روشنایی و تابلو های برق به تعداد ۱۵۹۳ عدد در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه راه ها بالغ بر ۳۵۱۵ کیلومتر، ایجاد ۱۵۹ و رنگ آمیزی ۱۲۸۱ عدد سرعت گیر،  بازسازی و تعمیر نزدیک به ۶۵۶۰ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر، نصب ۲۵۵ بنر و پرچم های ترافیکی و هشدار دهنده، نخاله برداری به میزان ۷۷هزار تن و شستشوی نزدیک به ۲۸۵۰۰ تابلو و علائم حریم راه در محورهای ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری تا پایان بهمن ماه سال جاری بوده است.

این مقام مسئول همچنین از برچیدن علف های هرز در ۱۴۷۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی استان، ۲۵۰۰ عدد لاشه برداری، ۱۷۰۶ اخطار به متجاوزین حریم راه و اجرای ۱۶۵ حکم قضایی در این خصوص را به عنوان سایر پروژه های حوزه راهداری در این مدت یاد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اسماعیلی 0 0

    باسلام انتهای بلوار ساوالان به سمت بالانج مقابل خروجی شهرک امیریه مقابل گلدان فروشی نیاز ضروری به سرعت گیر دارد که جلو تصادفات گرفته شود لطفا اقدام فرمایید