| کد خبر: 208764 |

۱۵۵دستگاه ناوگان باری آذربایجان غربی به بنادر جنوبی کشور اعزام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای ماه جاری تعداد ۱۵۵ دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و بندر عباس اعزام شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای ماه جاری تعداد ۱۵۵ دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و بندر عباس اعزام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر ارسلان شکری با بیان اینکه این تعداد ناوگان در امر تخلیه کالاهای اساسی از این بنادر و انتقال کالاهای مورد نیاز مردم به استان و سایر نقاط کشور مشارکت کرده‌اند افزود: با وجود تعطیلات نوروزی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکنون هیچ گونه وقفه‌ای در انتقال کالاهای اساسی از مبدا بندر امام به سایر نقاط کشور اتفاق نیافتاده است و کالاهای مورد نیاز به موقع در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۰۲۸ فقره بارنامه حمل کالای اساسی در استان صادر که بر این اساس نزدیک به ۲۳ هزار تن انواع کالای اساسی شامل شکر خام، نهاده‌های دامی و گندم به استان ارسال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: تردد جاده‌ای طی نیمه نخست فروردین در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافت و به حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تردد رسید.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته جهت نظارت بر ایمنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین بیش از ۴۹ هزار نوع دستگاه شامل کشنده، کامیون، بارگیر، کامیونت، اتوبوس و مینی بوس به مراکز معاینه فنی و مکانیزه استان مراجعه کردند.

شکری عنوان کرد: از این تعداد وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی، ۴۴۷۵ خودرو از معاینه فنی رد شده و بیش از ۴۴ هزار خودرو قبول شده‌اند.

وی اظهارکرد: عمل نکردن صحیح سیستم ترمز بیشترین علت رد معاینه فنی در کامیون‌ها و کشنده‌ها را شامل می‌شود و میزان آلایندگی و تست ظاهری اطراف بدنه خودرو از دلایل دیگر عدم قبولی این وسایل نقلیه در معاینات فنی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.