| کد خبر: 206536 |

اعزام اتوبوس از آذربایجان‌غربی به قم تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: اعزام اتوبوس از این استان به مقصد استان قم تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: اعزام اتوبوس از این استان به مقصد استان قم تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، ارسلان شکری افزود: این تصمیم بر اساس دستور شورای تامین شهرستان ارومیه اتخاذ شد و طبق آن هیچ صورت وضعیتی برای اتوبوس به مقصد قم صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص اتوبوس‌های تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مسافری سایر استان‌ها از جمله قم هیچگونه مسوولیتی متوجه این اداره‌کل نیست و در صورت اعزام اتوبوس از این شرکت‌ها به مقصد استان، با هماهنگی پلیس راه، بهداشت و فرمانداری، تمهیدات لازم جهت هدایت ناوگان و مسافران به سمت کنترل‌های بهداشتی و ضدعفونی ناوگان مربوطه اندیشیده شده‌است.

وی بیان کرد: اقدامات ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی‌ هر روز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و با حضور کارشناسان اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی انجام ‌می‌شود.

گفته می شود که برخی‌ها در استان طی روزهای اخیر از ادامه اعزام اتوبوس‌ها به قم گلایه داشتند.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند؛ این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به پزشک احساس نکنند.

طبق اعلام مسوولان ۳۹  نفر مشکوک به کرونا در آذربایجان‌غربی شناسایی شده که از این تعداد، آزمایش یک نفر مثبت اعلام شده بود؛ این بانوی ۵۵ ساله نیز روز پنج‌شنبه با بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.