| کد خبر: 260921 |

اتوبان تبریز به بازرگان با پروژه های راهسازی آسان می شود

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری تبریز اجرای دو پروژه تقاطع غیر همسطح در امتداد اتوبان پاسداران خبر داد و گفت: این پروژه ها دسترسی به اتوبان تبریز به بازرگان را آسان می کند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری تبریز، سه شنبه هفتم شهریورماه در هفتمین نشست از سلسله نشست های خبری، از اجرای دو پروژه تقاطع غیر همسطح در امتداد اتوبان پاسداران تبریز خبر داد و گفت: پازل ترافیکی اتوبان تبریز - بازرگان و طرح تبادل ارس با اجرای این دو پروژه بزرگ عمرانی تکمیل می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حسین منیری فر اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح حیدرآباد و طرح تبادل ارس به فاصله ۶۰۰ متر از یکدیگر پس از اتمام فرایند طرح جامع مطالعاتی، احداث می شود.

وی با تاکید بر اهمیت احداث تقاطع غیر همسطح حیدرآباد و طرح تبادل ارس در امتداد اتوبان پاسداران، افزود: توزیع بار ترافیکی میدان آذربایجان، اتصال اتوبان تبریز - بازرگان، و ایجاد مسیر دسترسی به شهرک جوانان از طریق طرح تبادل ارس از مهم ترین اهداف شهرداری تبریز در اجرای این دو پروژه بزرگ ترافیکی است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری تبریز با اشاره به پیش بینی اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان برای احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد، تصریح کرد: این تقاطع، در امتداد خیابان حیدرآباد به اتوبان پاسداران احداث می شود و قرار است انتقال مسیر دو طرفه میدان آذربایجان- فهمیده و اتصال اتوبان تبریز- بازرگان به ضلع جنوبی و شمالی اتوبان پاسداران را تسهیل کند.

وی با بیان اینکه برای احداث طرح تبادل ارس نیز دو فاز اجرایی طراحی شده است، تصریح کرد: برای فاز نخست این پروژه ۳۲ میلیارد تومان و برای فاز دوم این پروژه ترافیکی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.