| کد خبر: 250527 |

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در آذربایجان شرقی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و معاون هماهنگی امور عمرانی استان از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان بازدید به عمل آوردند.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و معاون هماهنگی امور عمرانی این استان از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان که در ۸ رشته مهندسی و در هشت حوزه امتحانی استان برگزار شد، بازدید به عمل آوردند.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در این استان باحضور ۷۸۶۸ داوطلب در هشت حوزه امتحانی و هفت رشته مهندسی در استان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در آذربایجان شرقی در روزهای ۸ و ۹ دی ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور در سه حوزه در کلانشهر تبریز و نیز در ۵ شهرستان دیگر در سطح استان ( مراغه، اهر، میانه، مرند و بناب ) با شرکت حدود ۷۸۶۸ نفر داوطلب و با فاصله حدود ۴ ماه از آزمون شهریور ماه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آزمون های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری، و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی به صورت تستی برگزار گردید. که از میان آنها ۱۶۳۴ نفر خانم و بقیه آقا هستند.

او گفت: آذربایجان شرقی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه امتحانی در میان استان های کشور می باشد که این تعدد حوزه ها صرفا جهت رفاه حال داوطلبان گرامی و تسهیل در آزمون این عزیزان و جلوگیری از ترددهای بی مورد است.

لازم به یادآوری است امروز همزمان با شروع آزمون بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی به همراهی جبارعلی ذاکر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از روند برگزاری آزمون بازدید به عمل آوردند.

این آزمون در دو نوبت پنجشنبه هشتم آذرماه و جمعه نهم آذرماه برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.