| کد خبر: 248972 |

جاده ایمن، زیبا و دلنشین، حق طبیعی رانندگان و مسافران است

جاده به عنوان عنصری تاثیرگذار در ایمنی سفر، باید زیبا و عاری از هرگونه مناظر دل آزار باشد.

تین نیوز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با تاکید بر ایمن سازی حاشیه جاده ها به عنوان حق رانندگان، گفت: جاده به عنوان عنصری تاثیرگذار در ایمنی سفر، باید زیبا و عاری از هرگونه مناظر دل آزار باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در جلسه کارگروه ویژه کمیسیون ایمنی راه های استان بیان داشت: تبدیل شدن حاشیه جاده ها به محل انباشت نخاله های ساختمانی، ضمن ایجاد منظره ای دل آزار برای رانندگان و مسافران، در هنگام وزش باد و طوفان، در تردد وسایل نقلیه هم مشکلاتی ایجاد می کند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با تخلیه کنندگان نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده ها، پیشنهاد کرد با احصاء نیازمندی های جاده ها توسط پلیس راه و ارسال به دادگستری کل استان، در احکام متخلفان مرتبط با حوزه های عمومی، قضات از مجازات های جایگزین حبس از جمله تجهیز جاده ها به علایم و تابلوهای ایمنی استفاده کنند.

وی فرهنگ سازی برای داشتن جاده هایی سالم و ایمن را امری ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: جاده ها متعلق به همه مردم بوده و ضمن اینکه بهره مندی از جاده ایمن و مناسب حق تک تک افراد است، حفظ و نگهداری آن هم تکلیف عمومی است.

دبیر کمیسیون ایمنی راه های آذربایجان شرقی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز خواست، با توجه به کمبود تجهیزات بیمارستانی شهرستان های نزدیک تبریز، بیماران ترومایی را به بیمارستان های تبریز منتقل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.