| کد خبر: 225149 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه تاکید کرد؛

لزوم برخورد با سارقان تابلوها و علائم رانندگی جاده‌ها در کرمانشاه

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه دلیل کمبود تابلوها، علائم راهنمایی و رانندگی در سطح محور های مواصلاتی، سرقت تابلو ها می باشد که جدا از خسارت های مالی، تهدیدی جدی برای جان رانندگان و هموطنان می باشد.

تین نیوز

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه دلیل کمبود تابلوها، علائم راهنمایی و رانندگی در سطح محور های مواصلاتی، سرقت تابلو ها می باشد که جدا از خسارت های مالی، تهدیدی جدی برای جان رانندگان و هموطنان می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس فریبرز کرمی گفت: وجود علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده ای و تلفات ناشی از آن دارد و نبود این علائم و دزدیده شدن آن ها بویژه در شب، تهدیدی جدی برای جان رانندگان و سرنشینان خودروها محسوب می شود و این مسئله در همه محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی جاده های شهری و روستایی وجود دارد و نمی توان گفت در کدام نقطه بیشتر مشاهده شده است.

 وی بیان کرد: با توجه به گرانی قیمت آهن، سرقت این تابلو ها شتاب بیشتری به خود گرفته است، دادگستری و دادسرا باید با اشخاصی که این اموال مسروقه را از سارقان خریداری می کنند با اشد مجازات برخورد کند. طی دستور به مراجع قضائی نسبت به برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه  برخورد قضایی صورت گیرد و شناسایی نقاطی که بیشترین سرقت در آن می شود گزارشی از آن را به دادستان شهرستان محل وقوع جرم برای اقدام پیشگیرانه صورت پذیرد.

 کرمی گفت: با توجه به نیاز و احساس کمبود فرهنگ سازی درباره این مسئله، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای طی تعاملات صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه مقرر گردید که در قالب برنامه سیمای راهبران به این مسئله و مشکلات و کمبود فرهنگ پرداخته شود.

 کرمی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار کرد: اما بخش اصلی پیشگیری از سرقت، با خود هموطنان و رانندگان جاده ای می باشد که در صورت مشاهده هرگونه سرقت با پلیس تماس گرفته و گزارش این سرقت را به نیروی محترم انتظامی یا شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای انتقال دهند تا گشت های شبانه روزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به محل اعزام شوند.

وی افزود: در جلسه ای که بمنظورکاهش تصادفات جاده ای استان کرمانشاه و با حضور سردار جاویدان فرماندهی محترم انتظامی استان کرمانشاه  و به درخواست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه  برگزار گردید درخصوص پیشگیری از سرقت تجهیزات ترافیکی و دستگیری سارقان جاده ای دستورات اکید را صادر کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.