| کد خبر: 224410 |

کاهش بار ترافیکی مسیرهای آذربایجان شرقی به استان های همجوار با افتتاح اتوبان تبریز - سهند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: با افتتاح اتوبان تبریز - سهند بار ترافیکی مسیرهای آذربایجان شرقی به استان های همجوار با کاهش مواجه می شود.

تین نیوز

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: با افتتاح اتوبان تبریز - سهند بار ترافیکی مسیرهای آذربایجان شرقی به استان های همجوار با کاهش مواجه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، روح‌الله متفکرآزاد با اشاره به افتتاح اتوبان تبریز - سهند و اهمیت آن گفت: بعد از مدت ها شاهد افتتاح این اتوبان بودیم چراکه افتتاح آن از مطالبات اصلی مردم طی چند سال گذشته بود که خوشبختانه با حضور وزیر راه و شهرسازی، افتتاح این طرح صورت گرفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اتوبان فاصله شهر تبریز به شهر جدید سهند را کاهش داده و از لحاظ فاصله زمانی نیز با کاهش زمان سفر مواجه می شویم و از طرفی افتتاح این طرح باعث خواهد شد که مسیر تبریز به استان آذربایجان غربی و استان کردستان نیز با کاهش تردد مواجه شود هم چنین شهرستان اسکو را به شهر تبریز نزدیک تر می کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: با توجه به جمعیتی که در شهر جدید سهند سکونت دارند، می توان گفت که با افتتاح این اتوبان می توانند به راحتی به سمت تبریز تردد داشته و سفری امن را تجربه کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس یادآور شد: نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس به ویژه تبریز در ادوار گذشته و در حال حاضر، نسبت به تاخیر این پروژه دغدغه داشتند و در این خصوص تذکرات متعددی به مسئولان ذی ربط علی الخصوص وزارت راه و شهرسازی دادند که خوشبختانه در نتیجه با پیگیری های مجدانه نمایندگان و تلاش مسئولان اجرایی، این طرح به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.