| کد خبر: 211099 |

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز از سرگرفته شد

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی اعم از اتوبوس های خطی ملکی و اتوبوسهای تندرو، موسوم به «بی.آر.تی»، فعالیت خود را از امروز/شنبه/ از سرگرفتند.

تین نیوز

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی اعم از اتوبوس های خطی ملکی و اتوبوسهای تندرو، موسوم به «بی.آر.تی»، فعالیت خود را از امروز/شنبه/ از سرگرفتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایمان غنی زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز اتوبوس های تندرو و همه اتوبوس های خطی ملکی درون شهری فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: این خدمات دهی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت، فاصله گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک و دستکش برای رانندگان و تمام مسافران انجام می شود.

غنی زاده ادامه داد: پرداخت کرایه توسط خود مسافر و فقط با استفاده از کارت بلیت الکترونیکی خواهد بود.

وی تاکید کرد: تمام مسافران و شهروندان در زمان استفاده از خدمات ناوگان اتوبوسرانی چه در ایستگاه های انتظار و چه در داخل اتوبوس ها استفاده اجباری از ماسک،  دستکش و تمام نکات بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی را رعایت فرمایند تا در استمرار خدمات دهی با مشکل مواجه نشویم.

در کلان شهر ۷۰۰ اتوبوس درون شهری وجود دارد که از این تعداد ۵۵۰ دستگاه فعال هستند و روزانه حدود ۸۰۰ هزار نفر را جابجا می کنند.

۱۶۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل درون شهری تبریز بالای ۱۲ سال عمر دارند که غیراستاندارد محسوب می شوند.

قطار شهری تبریز نیز امروز فعالیت خود را در بخش نخست خط اول آن به طول ۱۲ کیلومتر در حدفاصل ائل گولی تا میدان ساعت آغاز کرد.

روزانه حدود ۱۵ هزار نفر نیز توسط متروی تبریز جابجا می شود که در صورت تکمیل خط اول به طول ۱۸ کیلومتر این رقم میتواند به ۱۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.