| کد خبر: 209614 |

فعالیت دوباره اتوبوسرانی تبریز منوط به تصمیم ستاد کروناست

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: از سر گیری فعالیت اتوبوس‌های این شرکت منوط به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا است.

تین نیوز

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: از سر گیری فعالیت اتوبوس‌های این شرکت منوط به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایمان غنی زاده افزود: در این زمینه باید تصمیم  ستاد مقابله با کرونای آذربایجان شرقی برای فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری به شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه و ابلاغ شود.

وی افزود: البته فعالیت ناوگان اتوبوسرانی پس از مصوبه ستاد مقابله با کرونا و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و  پروتکل های مرتبط بهداشتی و اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت یک سوم ناوگان و یا یک سوم ساعت کاری در روز شروع خواهد شد.

غنی زاده اظهار داشت: مهمترین شرط فعالیت اتوبوس های درون شهری همکاری تمام شهروندان و رعایت بهداشت فردی توسط مسافرین، استفاده از دستکش و ماسک به صورت اجباری در داخل اتوبوس ها، رعایت فاصله اجتماعی در ایستگاه ها و داخل اتوبوس و نیز سرویس دهی با کمترین ظرفیت صندلی خواهد بود.

وی گفت: برای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه سلامتی تک تک شهروندان ملاک اصلی بوده و با توجه به شرایط فعلی در خانه ماندن بهترین راه کار و پیشنهاد است.

گزارش ایرنا حاکی است، با توجه به شیوع سریع ویروس کرونا، کارشناسان بهداشت محیط بر تداوم تعطیلی ناوگان درون شهری به ویژه در کلان شهرها تاکید دارند.

روزانه بیش از ۸۰۰ هزار نفر از ناوگان درون شهری تبریز استفاده می کنند که افزون بر ۱۵۰ هزار نفر آن از طریق سامانه اتوبوسرانی تندرو جابجا می شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.