| کد خبر: 171572 |

◄ تاکید بر اتمام سریع عملیات بتن‎ریزی اپرون فرودگاه تبریز

باقریان بر اتمام سریع عملیات بتن‎ریزی اپرون فرودگاه تبریز تاکید کرد.

تین نیوز

در جریان بازدید از پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه تبریز، غلامحسین باقریان، عضو هیات ‌دیره و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بر اتمام عملیات بتن‎ریزی پروژه توسعه اپرون این فرودگاه تا قبل از فرارسیدن فصل سرما تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های آذربایجان‌شرقی، غلامحسین باقریان در حاشیه این بازدید که امروز، 21‌مرداد، با حضور حسین اسفندیاری قائم‌مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها، سید محمود رضوی سرپرست عملیات حج و مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی و پیمانکاران و مشاوران پروژه انجام شد، گفت: پروژه‎های توسعه و بهسازی اپرون و همچنین توسعه ترمینال شماره سه فرودگاه تبریز جزو مهم‌ترین پروژه‎های فرودگاه تبریز هستند که با بهره‎برداری از آن‌ها این فرودگاه گام مهمی در مسیر پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر بر خواهد داشت.

معاون عملیات فرودگاهی با ابراز رضایت از پیشرفت دو پروژه مهم فرودگاه تبریز تاکید کرد که عملیات بتن‎ریزی پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی باید تا قبل از فصل سرما به اتمام برسد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی نیز ضمن توضیحاتی در مورد پروژه‎های در دست اجرای فرودگاه تبریز گفت: پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی‎های ارتباطی این فرودگاه بااعتباری بالغ‌بر 235 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا است که با اتمام آن ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز به بیش از دو برابر افزایش می‎یابد.

مصطفی صفایی با اشاره به این‌که ترمینال سه فرودگاه تبریز با هزینه‌ای بالغ‌بر 38‌میلیارد ریال از محل اعتبارات این شرکت به مساحت 787 مترمربع افزایش می‎یابد، گفت: این پروژه از اول سال آغازشده است با دقت و سرعت در حال انجام است.

در جریان این بازدید حاضران علاوه بر پروژه‎های گفته‌شده از قسمت‎های مختلف فرودگاه مانند ترمینال حج، سالن مستقبلین، ترمینال اصلی و همچنین عملیات تحویل بار حجاج بیت‌اله‌الحرام بازدید کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.