| کد خبر: 247893 |

◄ افزایش ۱۸ درصدی حمل و نقل کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان طی ۶ ماهه امسال

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از افزایش ۱۸ درصدی حمل و نقل کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان طی ۶ ماهه سال جاری در بنادر غرب این استان خبرداد.

تین نیوز
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از افزایش ۱۸ درصدی حمل و نقل کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان طی ۶ ماهه سال جاری در بنادر غرب این استان خبرداد.
به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی سالاری در تشریح عملکرد شش ماهه صادرات کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان اعلام کرد: طی این مدت ۳ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۵۹۰ تن انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی به کشورهای هدف صادر شده است.
به گفته وی ، از مجموع این صادرات، یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۲۱۲ تن با افزایش ۵۷ درصدی مربوط به صادرات غیرنفتی و یک میلیون و ۷۷۵ هزار و ۳۷۸ تن به صادرات نفتی اختصاص دارد.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از مجموع عملیات انجام شده، ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۲۷۵ تن فرآورده های نفتی و غیرنفتی با رشد ۱۸ درصدی به صورت رویه کابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) در بنادر غرب هرمزگان جابجا شد.
سالاری ادامه داد: از این میزان یک میلیون و ۲۵۱ هزار و ۹۳۵ تن فرآورده های نفتی با افزایش ۱۰ درصدی و ۸۱۵ هزار و ۳۴۰ تن فرآورده های غیرنفتی با افزایش ۲۹ درصدی کاپوتاژ انجام شده است.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطر نشان کرد: بنادر چارک، سیری، لاوان، بندرلنگه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارسیان در این میزان صادرات کالاهای نفتی و غیر نفتی سهم قابل توجهی را طی این شش ماهه داشته اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.