| کد خبر: 240605 |

◄ بندر چابهار مورد توجه فنلاندی ها

سفیر جمهوری فنلاند در ایران از اسکله ها، تجهیزات و زیرساخت های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار بازدید کرد.

تین نیوز

 کاری کاهیلوئوتو سفیر جمهوری فنلاند در ایران در جریان سفر به چابهار با بهروز آقایی، مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان دیدار و از بندر شهید بهشتی و اسکله ها، زیرساخت ها و تجهیزات طرح توسعه بندر چابهار بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، این بازدید در راستای بررسی فرصت های سرمایه گذاری و زمینه های توسعه همکاری ها در بخش های حمل و نقل و ترانزیت صورت گرفت.

سفیر فنلاند در این بازدید اظهار کرد: بندر چابهار خریدار تکنولوژی برتر می باشد و فنلاند به عنوان ارائه کننده تکنولوژی برتر از  ارائه خدمات به بندر چابهار استقبال می کند.

کاهیلوئوتو تصریح کرد: بندر چابهار در زمینه کمک های بشردوستانه به افغانستان و ارتباط با کشورهای آسیایی برای فنلاند حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید شناخت خوبی حاصل شد و در زمینه ظرفیت های بندر چابهار به شرکت های فنلاندی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه در سال جاری غالب کشتی های کالای اساسی وارده به بندر شهید بهشتی بالای ۷۰ هزار تن بوده اند گفت: بندر چابهار در چند سال گذشته در بحث های عمرانی و زیرساختی پیشرفت های خوبی داشته و این بندر برای ارائه خدمات محدودیتی ندارد و هر کشوری که در سرمایه‌گذاری در بندر چابهار پیشقدم باشد مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.