| کد خبر: 232647 |

ایمنی خودرو با هیچ چیز قابل معاوضه نیست

افزایش ایمنی خودرو‌ها باید خط قرمز وزارت صمت و خودروسازان داخلی باشد.

تین نیوز

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مسئله ایمنی خودرو با هیچ چیز قابل معاوضه نیست، تاکید کرد: افزایش ایمنی خودرو‌ها باید خط قرمز وزارت صمت و خودروسازان داخلی باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور؛ اسحاق جهانگیری عصر روز گذشته (چهارشنبه) در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران موضوع ایمنی راه‌های درون شهری و برون شهری، به آمار کاهش تلفات جاده‌ای به ۱۵ هزار نفردر سال ۹۹ اشاره و تأکید کرد: خوشبختانه با وجود گستردگی و بزرگی ایران و نیاز به جابجایی افراد در مسیر‌های طولانی، تلاش‌های کمیسیون ایمنی راه‌های کشور و همکاری دولت باعث شده است تا در بررسی شاخص‌های ارزیابی کاهش تلفات جاده‌ای که توسط سازمان جهانی بهداشت، انجام می‌شود، وضعیت کشور نسبت به دهه گذشته بهتر شود.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: برای مردم و مسئولان آمار تلفات جاده‌ای حتی اگر یک نفر هم باشد، بالا و دردناک است و باید با همت جدی مسئولان و کمیسیون ایمنی جاده ای، آمار تلفات جاده‌ای به حداقل ممکن برسد.

جهانگیری با اشاره به اینکه میزان خسارت‌های مادی تلفات جاده‌ای سهم بزرگی از تولید ناخالص داخلی کشور را از بین می‌برد، بر فرهنگ سازی در جامعه بویژه نسل جوان تأکید کرد و گفت: نباید از خسارت‌های معنوی تصادفات و تلفات جاده‌ای برای خانواده‌های ایرانی و کشور غافل شد. این اتفاق می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای یک خانواده تا چندین سال به همراه داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.