| کد خبر: 191999 |

مرور وعده‌های مسئولان:

◄ افزایش خانوارهای رانندگان تحت پوشش بیمه تکمیلی؟

بیمه تکمیلی رانندگان از سوی راهداری پیگیری شده است و در مرداد ماه امسال، قرارداد جدید با بیمه‌گر امضا می‌کنیم و افراد بیشتری از خانوارهای رانندگان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره بیمه تأمین اجتماعی رانندگان برون‌شهری گفت: بیمه پایه رانندگان برقرار شده و سازمان تأمین اجتماعی این فرآیند را انجام می‌دهد.

به گزارش تین نیوز، عبدالهاشم حسن‌نیا خرداد ماه امسال در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: بیمه تکمیلی رانندگان نیز از سوی راهداری پیگیری شده است و در مرداد ماه امسال، قرارداد جدید با بیمه‌گر امضا می‌کنیم و افراد بیشتری از خانوارهای رانندگان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: بحث سخت و زیان‌آور بودن مشاغل رانندگی نیاز به قانون مجزا دارد که در حوزه کاری سازمان راهداری نیست و باید سازمان تأمین اجتماعی آن را پیگیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: ما در سازمان راهداری درمورد  2  کالای پرمصرف رانندگان کامیون اقداماتی انجام داده‌ایم یکی لاستیک و دیگری روغن موتور.

او افزود: در حال حاضر مشکل توزیع لاستیک نداریم؛ در مورد روغن هم به شرکت‌های تولیدکننده روغن موتور پیشنهاد داده‌ایم در پایانه‌های پرمصرف بار مستقر شوند تا بدون واسطه روغن در اختیار رانندگان قرار گیرد.

معاون وزیر راه یکی دیگر از مشکلات رانندگان را کمبود و گرانی سایر قطعات یدکی خودروهای سنگین دانست و تاکید کرد: پیگیر آن هستیم تا مجمعی متشکل از تولیدکنندگان داخلی لوازم یدکی و واردکنندگان ایجاد کنیم تا تأمین لوازم یدکی کامیونداران با سرعت بیشتری انجام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.