| کد خبر: 180733 |

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وعده داد:

◄ پرداخت بدهی پیمانکاران تا آخر پاییز

کل مطالبات پیمانکاران از این سازمان چیزی حدود 2000 میلیارد تومان است که بخشی از آن کارکرد سال جاری و بخشی مربوط به کارکرد سال گذشته است.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وعده داد حدود 60 تا 70  درصد بدهی این سازمان به پیمانکاران تا پایان سه ماه سوم امسال پرداخت شود.

بر اساس خبری که تین‌نیوز 9 آذر به نقل از ایلنا منتشر کرد، عبدالهاشم حسن‌نیا بابیان اینکه بدهی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به پیمانکاران حدود 2 هزار میلیارد تومان است،‌ گفت: تا پایان سه ماه سوم امسال چیزی حدود 60 تا 70 درصد مطالبات پیمانکاران را پرداخت خواهیم کرد.

حسن‌نیا همچنین درباره پرداخت مطالبات پیمانکاران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: کل مطالبات پیمانکاران از این سازمان چیزی حدود 2000 میلیارد تومان است که بخشی از آن کارکرد سال جاری و بخشی مربوط به کارکرد سال گذشته است.

وی افزود: تا پایان سه ماه سوم امسال چیزی حدود 60 تا 70 درصد مطالبات پیمانکاران را پرداخت خواهیم کرد 600 میلیارد تومان اوراق مشارکت در حال فروش است همچنین 500 میلیارد تومان اسناد خزانه ارائه می‌دهیم، بخشی به‌صورت نقدینگی پرداخت می‌شود و بخشی دیگر هم از طریق تهاتر بدهی پیمانکاران به بانک‌ها با مطالبات آن‌ها از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تسویه خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز تهاتر بدهی پیمانکاران به بانک‌‌ها و مطالبات آن‌ها از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد و گفت: تهاتر 120 میلیارد تومان بدهی پیمانکاران به بانک‌ها و مطالبات آن‌ها از سازمان راهداری در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به پتانسیل قانون بودجه در سال 97 این اقدام در دست اجرا است و به‌طورکلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای می‌تواند 400 میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران را از طریق تهاتر با بدهی آن‌ها به بانک‌ها، تأمین اجتماعی، وزارت اقتصاد بابت مالیات و ... تسویه کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.