| کد خبر: 234907 |

به دنبال درج خبری با عنوان «زیر پوست شهر فرودگاهی امام چه می گذرد؟» در تین نیوز که تصاویری مربوط به شرایط سرویس های بهداشتی رانندگان این فرودگاه بود، مدیر روابط عمومی این فرودگاه در تماس با مدیر مسئول این شبکه خبری در برخوردی توهین آمیز و غیرقابل تصور، با استفاده از کلمات رکیک وی را مورد فحاشی قرار داد.

تین نیوز

به دنبال درج خبری با عنوان «زیر پوست شهر فرودگاهی امام چه می گذرد؟» در تین نیوز که تصاویری مربوط به شرایط سرویس های بهداشتی رانندگان این فرودگاه بود، مدیر روابط عمومی فرودگاه در تماس با مدیر مسئول این شبکه خبری در برخوردی توهین آمیز و غیرقابل تصور، با استفاده از کلمات رکیک وی را مورد توهین قرار داد.

به گزارش تین نیوز، این رفتار از  سوی جواد صالحی در حالی سر زده است که وی به عنوان مدیر کل ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و به عنوان فردی که در یک فرودگاه بین المللی مسئولیت را به عهده گرفته است، قاعدتا باید روحیه ای انتقاد پذیر، پاسخگو، صبور و .. داشته باشد و حتی اگر مطلب تین نیوز خلاف واقع هم بود که نیست چون تصاویر و فیلم ضمیمه مطلب است، در قالب یک جوابیه به طور قانونی از حق خود استفاده نموده و اقدام به پاسخگویی نماید.

بیشتر بخوانید:

زیر پوست شهر فرودگاهی امام چه می گذرد؟

اما در کمال تعجب ایشان بدون توجه به ابتدایی ترین ویژگی یک مدیر روابط عمومی، از درج خبر عصبانی شده و با تماس تلفنی به مدیر مسئول رسانه تین نیوز با به کارگیری کلمات رکیک توهین کرده و در عین حال تهدید به شکایت نیز کرده است.

نکته قابل توجه در تهدید ایشان به شکایت از تین نیوز، آن است که خود رانندگان فرودگاه در تاریخ 14 شهریور در تجمعی اعتراضی در مقابل دادسرای این فرودگاه، از شرایط سرویس های بهداشتی خود شاکی بوده و این نارضایتی را با برگزاری تجمع بیان کرده بودند.

به هر روی، با وجود این رفتار غیرحرفه ای و غیر مودبانه آقای مدیرکل، تین نیوز آمادگی دارد هرگونه جوابیه و یا پاسخ مربوط به خبر منتشر شده خود را که از سوی روابط عمومی این فرودگاه به این شبکه خبری ارسال شود، درج نماید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمدی 1 0

    این سرویس بهداشتی که یه طرف ماجرای... متاسفانه در تابستان یه سایبون وجود نداره و بدتر ای کاش از آسایشگاه رانندگان هم‌فیلم تهیه می کردین تا همه متوجه میشدن که قشر راننده در چه بدبختی زحمت میکشه

  • فریدون ناصری 1 0

    درود بر شما
    خبر درج شده توسط تین نیوز کاملا حقیقی و صحیح می باشد و سپاس از شما بابت درج مشکلات رانندگان بی پناه و مظلوم فرودگاه امام خمینی ،
    از مدیر روابط عمومی فرودگاه ، انتظاری بیش از این هم نمی رود، اینان اگر بفکر حل مشکلات رانندگان فرودگاه بودند در این سال های متمادی از خود حرکتی مثبت نشان می دادند اما بنظر می رسد که مدیران فرودگاهی فقط بفکر منافع خود و صندلی های لرزان خود هستند که البته بزودی بایستی جایگاه خود را به افراد شایسته ی دیگری واگذار نمایند.

  • اصغر احمدوند 1 0

    واقعا جای تاسف هست بابت امسال اینگونه مدیرهای نالایق در سیستمهای اداری، بجای اینکه در راستای بهبود کیفیت مجموعشون قدم بردارن فحاشی هم‌ میکنند. ایشون خود دشمن ایران و منافق هستند چرا که با وجود فیلم و مستندات از مشکلات و‌ حلشون جلوگیری و باعث عقب افتادگی کشور عزیزمون‌میشن.
    #مدیر نالایق استعفا

  • میرزایی 1 0

    یه روز بیاین فرودگاه تا از نزدیک وضعیت فرودگاه ببینید.
    به خدا در این‌ وضعیت کرونا ابن حق راننده نیست

  • وحید ایزدی 1 0

    با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از انعکاس خبرهای واقعی از فرودگاه،اول از همه اینکه تمامه نظرات منفی توسط مسافربرهای شخصی و دزد و مسئولین بی کفایت و شاه دزد نوشته میشه ، کسانی که یک بار هم پاشون رو داخل پارکینگ نزاشتن ، فقط با استفاده از قدرت میخوان حرفشون رو به کرسی بشونن ، یک مشت بی سواد که با رابطه وارد کار شدن،من خودم فوق لیسانس رشته ی تونل و معدن هستم و با افتخار یک راننده تاکسیم ، این آقا فکر میکنه اینجا چاله میدونه ، ما راننده ها با فیلم و عکس حرفمون رو زدیم و اگر اونها جوابی دارن با فیلم و عکس ثابت کنند ، ببخشید وقتتون رو گرفتم ، در کل فرودگاه امام واقعا وضعیت خیلی بدی داره

  • شهروند 1 0

    مسوولین ایرانی کلا عادت به انتقاد ندارن فقط شیفته خدمت هستند این عکسها هر جای دنیا اتفاق میوفتاد بر فرض محال کل مسوولای اونجا استعفای دسته جمعی میدادن

  • ناشناس 1 0

    سلام و عرض ادب
    خدمت تمام همکاران در فرودگاه امام بنده و 1500 راننده دیگر در فرودگاه امام (ره) از هیچ نوع رفاه برخوردار نیستیم.
    دستشویی مرتب و منظم نداریم با این اوضاع کرونایی هیچ نوع وسیله بهداشتی برای رانندگان ترتیب ندادند
    در گرمای بالای 40 درجه جایگاهی به نام موقت ساعتها منتظر میشویم تا نوبت برای بردن مسافر بشود که ان را هم مسافر کشهای شخصی میبرند
    کسانی داخل سالن فرودگاه هستند که:1-دلار خرید و فروش میکنند.2-ریجستری گوشی خرید و فروش میکنند.3.-مسافرکشی میکنند. و هیچ مقام مسولی هیچ کار مثبتی انجام نداده اند .گویا به گفته اقای دکتر در رادیو هیچ قانونی نیست که بتوانند جلوی مسافر کشیهای شخصی رو بگیرند.

    پس اقای صالحی چرا بهش بر خورده.
    ایشون خودشون یک بار نه بیشتر برای دستشوی رفت به دستشوی که در اختیار رانندگان هست میرود ایا؟

  • مجتبی جعفری 0 0

    سلام خسته نباشید ممنونم که زحمت کشیدید این مطلب رو گذاشتید ابن تاره کوچیکترین مشکل فرودگاه بین الملی امام هستش متاسفانه توی مملکتی زندگی می‌کنیم همه چیز شده رانت بازی و پارتی بخدا اگه این مدیر بدونه عکس مال کدوم قسمت از فرودگاه امام هستش از قدیم گفتن حقیقت تلخه ولی امیدوارم این مدیر هرچی زودتر برگرده سر شغل اصلی خودش توش سر رشته داره

  • محمد صادق سلطانی 1 0

    سلام.
    ۱-عدم نرخ گذاری غیر کارشناسی بطوریکه مسیولین مربوطه نرخ های انجمن صنفی و شرکتهای شاغل رو بدون دلیل موجه مردود و بنا به قوای خود مختار عمل میکنند.
    ۲-یک مطلب مهم و بسیار مضحک و تاسف آور ،
    تاکسی فرودگاه امام( پلاک ع )اگر بخواهد مسافری رو به داخل طرح ترافیک بیاورد
    باید هزینه ورود به طرح پرداخت کند.
    ۳-در پارکینگ اصلی با ورود اپیدمی کرونا
    بدلیل کاهش شدید مسافر ورودی و خروجی و کم شدن و بیکار شدن تاکسیها شبها امن نیست و بیچاره راننده ای که در اون جا مورد حمله قرار و دارو ندارش رو بردن. و این مسایل و عدم امنیت برای مدیران فرودگاه اهمیتی ندارد و بدون چاره اندیشی مشکل رو سر پوش میزارن.
    ۴- مشکل بعدی عدم رسیدگی به آسایشگاه و سرویسهای بهداشتی که سالهابحال خود با وضعیت بسیار غیر بهداشتی رها شده و
    با نهایت تاسف خود رانندگان از جیب خود هزینه می‌کنند و مخاطراتی که بی توجهی مسیولین به مقوله بهداشت داره جای تأسف داره.
    ۵- در آفتاب داغ تابستان ۴۵ درجه پارکینگ موقت ودر انتظار برای رفتن به سکو مسافر گیری جایی است که جهنم و گرمای سوزان کویر رو تداعی می‌کنه و ما مسیولان فرودگاه هیچ همی برای زدن سایبان در خور فرودگاه امام ندارن چون
    خودشون زیر کولر لمیده و مشکلات سخت رانندگان رو زیر آفتاب داغ تابستان درک نمی‌کنند.
    سیستم کنترل ناو بری تاکسیهای فرودگاه مشکلات زیادی داره که اصلا برای مسیولین نا وارد به کار اهمیتی نداره و بصورت سلیقه ای اداره که موجب نارضایتی همه رو فراهم میاره.

    برای مسیولین فرودگاه بستن کد و ممنوع الکار کردن رانندگان مثل آب خوردن میمونه چون هیچ نماینده ای از طرف راننده و شرکتها ی تاکسیرانی فرودگاه امام در تصمیم گیری ها نقشی ندارند.
    و بدلیل مشکلات اساسی و عدم اراده ای برای حل آنها حکایت همچنان باقیست.....

  • ناشناس 3 1

    شاید خبر واقعی باشه و سرویس بهداشتی شرایط بدی داشته باشد اما شما خیلی غیرمنطقی هر خبری بهتون میدن پخش میکنین اما در صورتی که اخلاق حرفه ای اینه که قبلش تحقیق کنین شما تا بحال فرودگاه و از نزدیک دیدین؟ یا اومدین ببینین خبری که به عنوان فرودگاه امام گذاشتین اصلا صحت داره یا نه اون سرویس بهداشتی شاید واسه فرودگاه باشه اما به شرکت های تاکسیرانی اجاره داده شده و وظیفه شرکت هاس که مرتب تحویل بدن ضمن اینکه این سرویس بهداشتی ها هر ساله تعمیر میشه و باز یکسری از همین راننده ها به همین روز در میارنش راجع به کمیسیونی ام که به دروغ نوشته بودین اصلا اون راننده ها بابت کمیسیون بسته نشده بودن و بابت کم کاری خودشون بوده مگه میشه شما جایی تعهد داشته باشین ولی فعالیتی انجام ندین پس خواهشا قبل از انتشار هر خبر کذب و دروغی اونم بصورت ناشیانه حتما از صحت آن مطلع شوید

    • ناشناس 1 4

      کارمند روابط عمومی هستی؟ یا اجیر شده رییس روابط عمومی؟ اگه به حرفت باور داری خودت رو معرفی کن و بگو با این شغل و این تحصیلات و این تجربه این نظر را دارم . شجاع باش

    • رضا 3 0

      من نه کارمند روابط عمومی ام نه اجیر شده فقط چون حقیقت و میگم به مزاج شما تلخ اومد صحبت های من طبق قرارداد و اگر اسم من و خواستین یه شماره واتساپ بده تا بدونی من کی ام و تمامی حرفامو مستند بهتون ثابت کنم

  • رضا 6 2

    شاید خبر واقعی باشه و سرویس بهداشتی شرایط بدی داشته باشد اما شما خیلی غیرمنطقی هر خبری بهتون میدن پخش میکنین اما در صورتی که اخلاق حرفه ای اینه که قبلش تحقیق کنین شما تا بحال فرودگاه و از نزدیک دیدین؟ یا اومدین ببینین خبری که به عنوان فرودگاه امام گذاشتین اصلا صحت داره یا نه اون سرویس بهداشتی شاید واسه فرودگاه باشه اما به شرکت های تاکسیرانی اجاره داده شده و وظیفه شرکت هاس که مرتب تحویل بدن ضمن اینکه این سرویس بهداشتی ها هر ساله تعمیر میشه و باز یکسری از همین راننده ها به همین روز در میارنش راجع به کمیسیونی ام که به دروغ نوشته بودین اصلا اون راننده ها بابت کمیسیون بسته نشده بودن و بابت کم کاری خودشون بوده مگه میشه شما جایی تعهد داشته باشین ولی فعالیتی انجام ندین پس خواهشا قبل از انتشار هر خبر کذب و دروغی اونم بصورت ناشیانه حتما از صحت آن مطلع شوید

    • ناشناس 2 2

      سلام دوست عزیز
      شما شک نکن تمام خبرها کاملا درست هست متاسفانه ، من ۱۳ ساله اونجا با این مشکلات دست و پنجه نرم میکنم بدون شک کسانی که اینگونه به مشکلات واکنش نشون میدن ذینفع هستند از فرودگاه و یا مسولی هستند که کم کاری خودشون رو میخوان توجیه کنند

    • راننده 0 2

      گلم
      لطفاً قراردادتو با اون مستأجر بی مسئولیت فسخ کن ، جاش مستأجر جدید بیار!
      بهرحال اوضاع اسفناک اون دستشویی ها مانع از مسئولیت پذیری مؤجر نیست.

    • رضا 2 1

      منم ده ساله اونجام و از همه ام بهتر با شرایط آشنا هستم بخاطر همین میگم خبر صحیح منتشر نشده اگر این خبرگزاری میخواست خبر واقعی پخش کنه میومد فرودگاه و مستقیم مصاحبه میکرد نه با چندتا عکس و خبر نه چندان واقعی اونم از پشت میزش منتشر کنه

    • رضا 2 0

      اونوقت میشه بگین در صورت فسخ قرارداد با اون شرکت تکلیف راننده های اون شرکت چی میشه شما که میدونین هر راننده فقط با شرکت خودش میتونه تو فرودگاه کار کنه

    • علی نیا 0 1

      میگی ۱۰ ساله فرودگاهی اما تو این که سرویس ها این شکلی هستند یا نه شک داری؟ پس تو هم از اونایی که اون بالا بالاها هستی و به مشکلات ما کاری نداری. یک بار و نه همیشه بیا برو از این سرویس ها استفاده کن و بی دلیل رانندگان رو متهم نکن

    • رضا 0 0

      من نگفتم سرویس بهداشتی این شرایط و نداره بخونین متن من و بعد متهم کنین گفتم که دپو در اجاره شرکت های تاکسیرانی هست و طبق قراردادشون نظافت و تعمیرات اماکن تحت اختیار مستاجر برعهده شرکت های تاکسیرانی میباشد اگر نمیتونین حقتونو از شرکت هاتون بگیرین دلیلی نداره هر خبر دروغی رو منتشر کنین و تین نیوز هم بدون هیچ سوالی خبر و پخش کنه

  • ناشناس 0 0

    با تشکر از موسسه تین نیوز که بواقع با اسنادی گویا و غیر قابل تشکیک بخوبی واقعیات تلخ محلی پر طمطراق بنام فرودگاه بین المللی را اعیان و برملا ساخته اند
    اگر این تصاویر به مذاق کسی خوش نیامده و را عصبانی نموده حرفی نیست بدیهی است این مسائل و تصاویر باعث عصبانیت میشود لیکن مضاف بر آن باعث خجالت نیز باید باشد و اگر جناب مسئول خجالت را جایگزین عصبانیت میکرد شاید نتیجه بخش تر بود و بدلیل همین خجالت شاید در صدد رفع عیوب بر می آمد
    لیکن ایشان ظاهرا انگار فقط مطلب را خوانده اند و تصاویر را ندیده اند و بر همین اساس فکر کرده اند با هوچی گری میتوانند صورت مسئله را پاک کنند ولی باید خدمت این مدیر ! عصبانی گفت خروس را منکر میشوی دم خروس را چه میکنی
    بله جناب دنیا ،دنیای ارتباطات و دیجتال است و هر گوشی تلفن یک دوربین و ثبت کننده حقایق بعضا تلخ است لذا دیگر عمر پنهانکاری و تکذیب و هوچی گری برآمده است ، بهتر است بخود آیید/b>

  • محمد 0 0

    بنده ۱۵ سال در تاکسی فرودگاه فعالیت دارم مدیران فرودگاه امام هیچ مدیریتی ندارن و فقط به صندلی و حقوق گرفتن فکر می کنند وگرنه مدیریت چیزی غیر از این است که این آقایان نالایق نصیب فرودگاه بین المللی و آبروی کشور اسلامی کردن که خبرش به رسانه های خارج کشور هم رسیده
    استعفا دهید و بیشتر از این نالایق بودن خودتان رو به ملت و جهان اثبات نکنید.

  • مهدی صالحی 0 0

    با سلام یارو تو مالزی و تایلند سگ میخوره ولی خیییییلی از ما مسلمونتره
    مثلا مدیر روابط عمومی کی با رانت و فامیل بازی اینو گذاشته مدیر روابط عمومی ایشان کل انتقاد مجموعه را باید تحمل کند وگرنه هستند از ایشان ادمتر
    مطلب سرویسها یا دروغ است یا راست اگر دروغ است مثل ادم مستند ارائه کند واگر راست است که باید سر درگریبان کند نه فحاشی کند

  • احمد 1 0

    اینها، حاصل خود ِ ما هستند...
    مدیر کل ِ...
    مدیر ِ....
    مدیرِ.....
    ما، عنوان دارشان کردیم!
    ما بزرگشان کردیم
    یک روستایی مثل بنده، که تازه به شهر آمده بود، در مسیر باید از روی ریل راه آهن رد می شد
    ریل را دید، خیلی خوشش آمد از اینهمه آهن موازی در بیابان
    لرزش خفیفی زیر پایش حس کرد
    خم شد و گوشش را نزدیک ریل آورد
    صدایی شنید
    گوشش را روی ریل گذاشت
    و شنید عجب آهنگی دارد این لرزش
    محو ان شد، همزمان صدای سوت قطار آمد
    و قطار فساد و رابطه از راه رسید
    ولی مرد عاشق ملودی سوت قطار و ترکیبش با لرزش ریل ها شده بود و ....شد آنچه نباید می شد...
    ....خدا رحم کرد و فقط دست و پایش شکست مثل بنده
    زنده ماند
    اما چلاق
    بستگان برای دیدنش آمدند در روستا
    بنده خدا با سر و گردن و دست و پای گچ گرفته
    در این میان
    در مطبخ، همسرش برای مهمانها، کتری آب جوش گذاشته بود تا چای دم کند
    مرد روستایی صدای سوت کتری آب جوش را شنید
    و سینه خیز بسمت مطبخ روان شد
    هر چه سعی کردند او را بگیرند تا با ان وضعیت ، صدمه بیشتری نبیند نشد که نشد
    با عصا، کتری را از روی آتش پرت کرد و بر آن کوبید و خرد اش کرد
    ...همسرش فکر کرد، مرد عقلش را از دست داده در تصادف با قطار
    مرد گفت:" شما این جانور ها را نمی شناسید!!! تا کوچک اند فقط سوت می زنند
    بزرگ که بشوند، آدم را له و لورده می کنند"
    این تمثیل است
    در برخکرد با قطار، آدم زنده نمی ماند البته
    ولی هزار و یک حرف دارد

  • سعید 0 0

    وقتی معاون وزیر بهداشت اونقدر فحاشی میکنه که وزیر بالا سرش بهش تذکر میده ، از یک مدیر روبط عمومی چه انتظاری دارید؟

  • ناشناس 0 0

    بهترین رفتار رو کردید
    می فهمم که چه دردی داره انتشار حقیقت ولیکن خوب بود که راه درست رفته شد

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید