| کد خبر: 219431 |

در حالی ایرلاین های داخلی موظف به ارائه ماسک به مسافران هستند که هواپیمایی زاگرس با یک استدلال عجیب از این کار خودداری می کند.

تین نیوز

 در حالی ایرلاین های داخلی موظف به ارائه ماسک به مسافران هستند که هواپیمایی زاگرس با یک استدلال عجیب از این کار خودداری می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، طی ماه های اخیر یکی از الزاماتی که شرکت های هواپیمایی داخلی بایستی همزمان با شیوع ویروس کرونا رعایت کنند، ارائه ماسک به مسافران بوده است.

حذف وعده غذایی (میان وعده) با توجه به خطرات ناشی از گسترش ویروس کرونا به ایرلاین های داخلی کمک کرد تا بتوانند پک بهداشتی شامل ماسک و پد الکی را در اختیار مسافران قرار دهند.

اما در این بین برخی ایرلاین ها در مواردی از ضوابط و دستورالعمل های مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا سرپیچی می کنند.

به عنوان نمونه در پرواز شماره 4017 بامداد امروز دوم مهرماه 99 از مقصد تهران به اهواز، هواپیمایی زاگرس از ارائه ماسک به مسافران خودداری کرد.

یکی از مهمانداران هواپیمای بوئینگ ام دی زاگرس در پاسخ به پرسش تسنیم در این باره گفت: اوایل شیوع ویروس کرونا شرکت های هواپیمایی ملزم به ارائه ماسک به مسافران بودند.

وی ادامه داد: مدتی است که دیگر این الزام وجود ندارد و ما فقط به مسافرانی که ماسک نداشته باشند، ماسک می دهیم!

به گزارش تسنیم، بر اساس دستورالعمل های وزارت راه و شهرسازی (سازمان هواپیمایی کشوری) از ورود مسافران بدون ماسک به فرودگاه جلوگیری می شود. مشخص نیست هواپیمایی زاگرس با استناد به چه دستورالعملی از ارائه ماسک به مسافران خود، خودداری می کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین