| کد خبر: 235682 |

◄ کاسبی برخی شرکت‌ها و ایرلاین‌ها از زائرین اربعین

برخی شرکت‌ها و ایرلاین‌ها از زائرین اربعین کاسبی کردند که نمونه آن قیمت های بسیار سنگین بلیط هواپیما است.

تین نیوز

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت که برخی شرکت‌ها و ایرلاین‌ها از زائرین اربعین کاسبی کردند که نمونه آن قیمت های بسیار سنگین بلیت هواپیما است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، محمد حسن آصفری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی اظهار کرد: امسال مراسم راهپیمایی اربعین باشکوه و با حضور همه ملت‌های مسلمان برگزار شد اما توفیق پیاده روی برای خیلی از مردم به دلیل مشکلات مالی حاصل نشد چون به مردم اجازه تردد از مرزهای زمینی را ندادند.

وی افزود: ما مشکلی نمی دیدیم که عراق ممانعتی برای تردد زوار از مرزهای زمینی داشته باشد لذا از کمیسیون‌های مربوطه مجلس می خواهم پیگیری های لازم را انجام دهد. اساسا چه سندی مبنی بر مخالفت عراق برای عبور زائرین از مرزهای زمینی وجود دارد که ایران نباید بیش از ۶۰ هزار زائر ایرانی به عراق اعزام کند؟

وی ادامه داد: امسال زوار از پاکستان، افغانستان، آذربایجان و کشورهای مختلف به عراق رفتند اما این توفیق از خیلی زورا پیاده ایرانی گرفته شد که می توانستند از مرزهای زمینی وارد عراق شوند.

آصفری خاطرنشان کرد: برخی شرکت‌ها و ایرلاین‌ها از زائرین اربعین کاسبی می کنند که نمونه آن قیمت های بسیار سنگین بلیت هواپیما و منع تردد زائرین از مرزهای زمینی است، این موضوع قابل پیگیری می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.