بازدید سایت : ۳۹۰۹۶

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در قزوین را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین اعلام شد
تین نیوز |

سرهنگ سید علی آسیایی با اعلام محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گفت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز ۲۲ بهمن محدودیت هایی در شهر قزوین و سایر شهرستان های استان اعمال می شود که از شهروندان درخواست می کنیم همچون همیشه با مأموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را به عمل آورند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، آسیایی افزود: مراسم باشکوه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن با حضور و شرکت حداکثری اقشار مختلف مردم روز یکشنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی و در ادامه از خیابان پیغمبریه به سمت خیابان سپه تا چهار راه شهدا ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان قزوین خاطرنشان کرد: از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تردد هر نوع وسیله نقلیه در سرتاسر مسیر راهپیمایی از میدان میرعماد و خیابان های نادری، پیغمبریه و شهدا ممنوع بوده و از تقاطع های بوعلی به خیابان نادری، خیابان امام به پیغمبریه، شهید انصاری به خیابان شهداء و از میدان تهران قدیم به سمت چهار راه شهدا نیز محدودیت تردد برقرار می شود.

آسیایی مسیرهای جایگزین جهت تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را خیابان خیام، بلوار مدرس، باغ دبیر، بلوار خرمشهر، خیابان سعدی، خیابان مولوی و بلوار شهید باهنر اعلام کرده و گفت: شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه باید ضمن همکاری بیش از پیش با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد در این مقطع زمانی از مسیرهای اعلامی استفاده کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رئیس پلیس راهور استان قزوین خاطرنشان کرد: در سایر شهرها و شهرستان های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل های برگزاری و تجمع راهپیمایان، محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.