| کد خبر: 264677 |

اولویت راه آهن سرمایه گذار داخلی است نه خارجی

مدیرکل خط و سازه های فنی شرکت راه آهن گفت: شرکت راه آهن از سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه خط و احداث خطوط ریلی دارند، استقبال می کند.

تین نیوز

روح الله تقی زاده مدیرکل خط و سازه های فنی شرکت راه آهن با اعلام اینکه شرکت راه آهن از سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه خط و احداث خطوط ریلی دارند، استقبال می کند، اظهار کرد: به طور مثال یکی از بزرگترین پروژه های ریلی در حوزه خط، احداث خط آهن کرمان - سیرجان است که توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، تقی زاده افزود: این خط ریلی تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

تقی زاده خاطرنشان کرد: احداث خط آهن کرمان - سیرجان توسط بخش خصوصی، بیانگر استقبال شرکت راه آهن از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به پروژه های ریلی است و شرکت راه آهن از سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه خط و احداث خطوط ریلی دارند، استقبال می کند. اما طرح های حوزه احداث خطوط ریلی هزینه بالایی دارند که تامین مالی آن مساله اصلی سرمایه گذاران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راشدی 5 19

    متاسفانه ویرانه ای که از دولت قبلی در سالهای 92تا 400به دکتر صالحی به ارث رسیده غیر قابل تصور است سالها باید ویرانه های غارت و چپاول و یغما را از بین برد دکتر صالحی می داندکسانیکه سال 92راه آهن را تحویل گرفتند پایه های دزدی و چپاول را تا سالها بنا نهادن این شبکه بسیار متفکرانه اقدام به مهره چینی در قالب به اصطلاح خصوصی سازی نموده و حالا بعنوان پیمانکار شده طلبکار مردم و دولت ههههههههههع.
    طر ح های احمقانه استخدامی آن زمان بنام چابک سازی... منتهی به استخدام شاگردان پورسید آقایی بخصوص خانم ها می شدکه اکثر مقصد این استخدام معاونت مسافری تازه تأسیس بود

    • ناشناس 15 5

      راشدی جون تو مطلب رو خوندی بعد نظر دادی یا طبق هدف خودت باز سرهم بافتی؟

    • ناشناس 14 1

      راشدی بنده خدا حقوق میگیره که همین کامنت رو به زبان های مختلف هی تکرار کنه! بذار لقمه اش حلال بشه!

    • ناشناس 1 0

      شما حتی جرئت ندارید اسم اون رو بنویسید

    • ناشناس 2 3

      من مثل شما نیستم که طبق دستور این و اون پول بگیرم مردم رو خراب کنم دکتر صالحی اگر بد بود این جماعت دزد و غارتگر دشمنش نمی شدن

  • خشنودی 2 0

    اولویت چین، این ابرقدرت تازه و نوظهور صنعتی جهان، هم، امروز سرمایه گذاری خارجی ست! چین با داشتن مشتری میلیارد نفری بومی اش، با داشتن بزرگترین و پیشرفته ترین صنعت تولید قطار پرسرعت!
    سیاست خارجی اخیر چین، شاهد این مدعاست
    چرا جذب فاینانس و سرمایه گذاریهای خارجی نباید در اولویت قرار نگیرد؟

نظرسنجی
آیا جلسات اخیر مدیرعامل راه آهن با مدیران شرکت‌های مالک لوکوموتیو و واگن و تأکید ایشان بر حمایت از بخش خصوصی، تا کنون در بهبود وضعیت این شرکت ها مؤثر بوده است؟