| کد خبر: 227519 |

◄ خطر توقف تانکرهای سوخت در مرزها+ فیلم جدید از وضعیت گمرک اسلام قلعه

یک فعال بخش حمل و نقل از تبدیل تانکرهای حامل فرآورده های سوختی به انبار سیار سوخت در مرزها از سوی تاجران انتقاد کرد و نسبت به خطرات این کار هشدار داد.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل از تبدیل تانکرهای حمل فرآورده های سوختی به انبار سیار سوخت در مرزها از سوی تاجران انتقاد کرد و نسبت به خطرات این کار هشدار داد.

به گزارش تین نیوز، حمید وطن پور این مطلب را یک هفته پس از آتش سوزی مهیب در گمرک اسلام قلعه افغانستان که موجب از بین رفتن چند صد دستگاه کامیون و میلیون ها دلار خسارت شد و چند روز بعد از وقوع آتش سوزی در مرز ماهیرود که به 2  ناوگان خسارت وارد ساخت، بیان کرد.

وطن پور به خبرنگار ما گفت: یکی از بخش های فعال و عمده در ترانزیت، تبدیل آن به بارهای ترانشیب است که مشکلات خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: آتش سوزی در مرز دوغارون + 2 فیلم از حادثه

وی افزود: متاسفانه تجار افغانستانی از نقاط ضعف این طرح به طور ماهرانه‌ای سوء استفاده و تانکرهای ایرانی را تبدیل به انبار سیار کرده اند.

او عنوان کرد: تاجران، محموله های سوخت را خریداری نموده و بعد از بارگیری مدت زیادی در صف انتظار تخلیه نگهداری می کنند تا آن را به مناسبترین قیمت ممکن بفروشند.

به گزارش تین نیوز، این راننده کامیون خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ ارگان و نهاد و مسئولی برخورد مناسبی با این موضوع نمی کند به طوری که این امر به معضل تازه ای برای رانندگان تبدیل شده است.

وطن پور با بیان این که به نظر می رسد مسئولان گمرگ از این مشکل مطلع نیستند تا موضوع را پیگیری کنند، افزود: این معضل موجب شده کامیون های تانکر به انبار سیار و البته مفت و مجانی تجار افغانی تبدیل شود که جدای از ضرر و زیان اقتصادی رانندگان، از نظر ایمنی نیز، خطرات زیادی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.